Gå til innhold

NHD: Kommer jeg til å bli innlagt...? Sliten.

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Dette bekymrer meg litt nå ja..

Jeg er fysisk og mentalt "gjennomsliten", har lenge hatt et enormt tankekjør. Det er som en cd som bare spiller og spiller, uten stopp. Jeg vet ikke engang hva jeg tenker på, alltid.. Jeg har hatt endel ytre påkjenninger gjennom hele livet. Men mesteparten er som visket bort fra min hukommelse. Jeg holder både humør og motet oppe, og det er vanskelig for meg å ta innover meg ting som skjer. Men likevel er jeg sliten. Trror du at jeg kommer til å bli innlagt, eller fins det andre måter å hjelpe meg på? Vet ikke om jeg vil bli innlagt, jeg..

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Trenger du ikke egentlig bare en fornuftig person å lufte tankene dine med et par ganger i uken i påvente av plass i poliklinikken?

Kan fastlegen din hjelpe deg å finne en slik person?

Jo, det tror jeg. Skal høre med han i morgen. Takk for svar :-)

Gjest Jente31

Trenger du ikke egentlig bare en fornuftig person å lufte tankene dine med et par ganger i uken i påvente av plass i poliklinikken?

Kan fastlegen din hjelpe deg å finne en slik person?

Hei, startet en ny tråd jeg.. Jeg fikk "tømt" meg litt - lettet litt på trykket.. Jeg klarte å komme litt nærmere bunnen; få ut min fortvilelse.

Faktisk hjalp det. Kansje har dere rett, både du og frosken; i at jeg bare trenger en fornuftig person å snakke med i ventetiden. Så slipper jeg å "mase" på dpsèn også..

Jeg må innrømme at jeg har vært litt redd for å "bikke over", miste kontrollen helt..

Men siden det hjelper å få ut litt "gørr", så trenger jeg vel ikke bekymre meg for akkurat det, lenger...? Kansje er jeg sterkere enn jeg tror..? Takk om du vil svare på dette, det ville hjulpet meg mye og fått vekk den bekymringen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...