Gå til innhold

For mange piller fra apoteket

Anbefalte innlegg

Gjest Sirram

Fordi jeg tidligere har tatt overdoser med piller så fikk jeg en liten resept av legen sist gang (50 piller med 5 mg Truxal). Da jeg kom på apoteket fikk jeg beskjed om at det ikke fantes så jeg måtte få 100 piller i stedet. Det var forsåvidt greit for meg, men synes jo at dette virket litt merkelig? Hvis legen skriver feil så gir apoteket meg mer enn jeg egentlig skulle? Er dette vanlig praksis? Vet ikke hva hun burde gjort jeg, men synes det virker litt spesielt å gi ut dobbel mengde med piller. I hvert fall når det er en medisin mot psykiske lidelser...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272127-for-mange-piller-fra-apoteket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...