Gå til innhold

første delmål :-)

vanilje

Anbefalte innlegg

Veide meg i morrest, gått ned 10,1 kg :-) fornøyd nå:-)

Det er langt igjen, men dette gir en ekstra motivasjon :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Gratulerer så mye med 10,1 kg vektnedgang. Slikt motiverer det, det er sikkert og visst.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 10,1 kg vektnedgang. Slikt motiverer det, det er sikkert og visst.

Lykke til videre.

Ja, det er virkelig motiverende å ha gått ned disse kiloene. Nå har jeg satt meg et nytt delmål, men ikke noen tidsfrist. For meg har det viktigste vært å bli kvitt søthungeren og med det all snopspisinga.

Da jubalong skrev inn her for noen mnd siden og fortalte at hun hadde gått ned 10kg, så tenkte jeg "dit kommer jeg meg _aldri_ !!" , men nå er jeg der selv :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Du har vært kjempeflink :-)

Jeg strever og strever med å nå mitt første delmål på 10 kg, men det kommer sent men sikkert nærmere. Kun 2 kg igjen. Hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid, men det ser ut til at jeg kommer ditt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen vanilje!

Gratulerer med seieren! Flott å komme til en så viktig milepæl!

Si meg, hvordan har du klart å bli kvitt søthungeren? Jeg tar gjerne imot tips.

Jeg bruker Reductil, men synes vel egentlig ikke helt at det hjelper.

Nå har jeg tatt en avgjørelse jeg også. Jeg skal gå ned 1 kilo i uken....det er i alle fall mitt mål. Og utpå sensommeren/høsten engang kan jeg forhåpentlig fire flagget til topps!

Siden jeg begynte med dette nye regimet i går, har motivasjonen bygget seg gradvis opp, og jeg håper på å få tak i en god porsjon selvdisiplin. Det er jo til syvende og sist den som må være på plass.

Jeg har lest noe om fredagsveiing her inne? Stemmer det?

Ønsker deg en god tirsdags kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen vanilje!

Gratulerer med seieren! Flott å komme til en så viktig milepæl!

Si meg, hvordan har du klart å bli kvitt søthungeren? Jeg tar gjerne imot tips.

Jeg bruker Reductil, men synes vel egentlig ikke helt at det hjelper.

Nå har jeg tatt en avgjørelse jeg også. Jeg skal gå ned 1 kilo i uken....det er i alle fall mitt mål. Og utpå sensommeren/høsten engang kan jeg forhåpentlig fire flagget til topps!

Siden jeg begynte med dette nye regimet i går, har motivasjonen bygget seg gradvis opp, og jeg håper på å få tak i en god porsjon selvdisiplin. Det er jo til syvende og sist den som må være på plass.

Jeg har lest noe om fredagsveiing her inne? Stemmer det?

Ønsker deg en god tirsdags kveld!

Det siste først...det var en stund en gruppe som hadde fredagsveiing, det var de jeg hentet den første motivasjonen fra. Men etterhvert delte folk seg, grovt sett de som skulle ned noen få kg og de som skulle ned 30 + Akkurat hvem som er igjen nå etter omleggingen, vet jeg ikke helt.

Å bli kvitt søthungeren...selvdisiplin? Viljestyrke? Motivasjon? Hadde nådd en vektgrense der jeg fikk problemer med å gå, så følte at jeg egentlig ikke hadde noe valg. De 2 første ukene var et helv* om jeg får si det litt mildt. Men jeg holdt fast i noen få ting; lettbrus i ubegrensete mengder, kakao hvis det ble skikkelig krise, og et råd jeg fikk fra søsteren min: " det er bedre å kjøpe sjokolade for 5 kr, enn for 50 kr" Altså at totalt sukkerfri ville gjøre at jeg sprakk.

Så jeg kunne gå inn på en kiosk, der viljestyrken bestemte, kun 1 kindermaxi, f.eks. Og det funket faktisk. Og når kg begynte å gå vekk, så steg motivasjonen. Akkurat her og nå har jeg kakao og mikropopcorn i skapet, men jeg har ikke lyst på det :-)

For meg er det alltid godteriet som har vært "synderen", for utenom det spiste jeg normal mat i normale mengder. Så når jeg ble kvitt søthungeren, så fortsatte jeg å spise den vanlige maten som før.

Jeg hadde ALDRI trodd at det skulle fungere, men nå, ned 10kg, neste delmål er satt og jeg har ikke noen fast tanke på hvor jeg vil lande tilslutt, jeg tenker at et sted innenfor normal-bmi vil være bra, men det vet jeg ikke før jeg er der :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er imponerende:-) Gikk selv ned noen kilo for et par år siden, og vet at det er hard jobb som står bak.

Lykke til videre:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er imponerende:-) Gikk selv ned noen kilo for et par år siden, og vet at det er hard jobb som står bak.

Lykke til videre:-D

Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...