Gå til innhold

Depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest Pidde

Eg er ei dame på 68 år, som har vore plaget av depresjon i mange år har brukt forskjellig medisin. Dei siste åra har eg brukt Paroxetin 20mg. Eg slutta med desse da eg følte meg forholdsvis i fin form, etter ei stund fekk eg tilbakefall og da fekk eg ein ny medisin Cipralex 10mg. Denne medisinen har eg brukt i ein måned men eg føler meg ikkje noko bedre heller tvert om er plaget av tildels sterk kvalme og har mistet matlysten.Eg spør derfor om eg kan gå tilbake til Paroxetin uten å kontakte lege.Cipralex er utskrevet av ein turnuskandidat.. Takker for svar snart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272150-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...