Gjest matik Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg tror det er på tiden å få noe hjelp av dere. Jeg har det vanskelig om dagen med min kona,hun tror at jeg er syk eller har stor problem og trenger å snakke med en psykiater eller noen som can hjelpe meg hvis jeg vil at vi skal fortsette a leve sammen. Når jeg blir veldig sint så er det problem å styre meg selv,og så sier hun at jeg er syk....spesielt når vi har en diskusjon så er hun veldig sterk med ord da må jeg bare gå midt i samtalen fordi jeg er ikke like sterk som hun, men for hun så er det feil, og så kommer masse ord som jeg ikke like å høre som f...n, h...te....fordi jeg gikk uten at hun er ferdig med å si alt dritt, det er vektig for henne å stå der for å høre,men for meg så er det best å gå vekk før jeg blir sint,fordi jeg brukker min fysisk men det blir veldig feil fordi jeg vil aldri skade henne. Kan du/dere vær så snill å hjelpe meg hva jeg skal gjøre. Tusentakk,og beklager hvis det er masse feil. Bodde i norge i fire år nå, jeg bare prøvde å skrive på norsk og jeg håper at dere forstår det jeg skrev. Thank you 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272173-aggresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Fairdale Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Si til kona di at du ikke vil diskutere på den måten at dere slenger dritt til hverandre. Det er ikke konstruktiv diskusjon. Si at du vil at dere skal forholde dere rolige, hvis ikke går du. Det kan virke som kona di gjør deg mer sint og aggresiv istedet for å prøve å hjelpe deg. Fortell henne hva du tenker om dette. Om du selv føler du har et stort problem med aggresjon kan du ta kontakt med fastlegen din som kan henvise deg videre om du ønsker det. Prøv i alle fall å få en god kommunikasjon med kona di. Snakk sammen for å finne en løsning, ikke for å rakke ned på hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272173-aggresjon/#findComment-2202848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
antigu Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Si til kona di at du ikke vil diskutere på den måten at dere slenger dritt til hverandre. Det er ikke konstruktiv diskusjon. Si at du vil at dere skal forholde dere rolige, hvis ikke går du. Det kan virke som kona di gjør deg mer sint og aggresiv istedet for å prøve å hjelpe deg. Fortell henne hva du tenker om dette. Om du selv føler du har et stort problem med aggresjon kan du ta kontakt med fastlegen din som kan henvise deg videre om du ønsker det. Prøv i alle fall å få en god kommunikasjon med kona di. Snakk sammen for å finne en løsning, ikke for å rakke ned på hverandre. du kan skrive brev til kona de. vær ærlig og prøv å få med alt det du mener. skriv også hvordan du føler det når dere krangler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272173-aggresjon/#findComment-2202853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Si til kona di at du ikke vil diskutere på den måten at dere slenger dritt til hverandre. Det er ikke konstruktiv diskusjon. Si at du vil at dere skal forholde dere rolige, hvis ikke går du. Det kan virke som kona di gjør deg mer sint og aggresiv istedet for å prøve å hjelpe deg. Fortell henne hva du tenker om dette. Om du selv føler du har et stort problem med aggresjon kan du ta kontakt med fastlegen din som kan henvise deg videre om du ønsker det. Prøv i alle fall å få en god kommunikasjon med kona di. Snakk sammen for å finne en løsning, ikke for å rakke ned på hverandre. Jeg er enig med deg, Lady Fairdale. Jeg ville si det samme som deg, men det ble litt vanskelig å sette ord på det. Det høres ikke ut som konstruktiv diskusjon. At du vil gå ut når du blir sint, synes jeg er en bra ting. Eksen min fikk tilbud om terapi gang, på et psykiatrisk sykehus, og han fikk faktisk et råd om å gå ut når han merket han ble sint, der. Prøv å snakk fornuftig med kona di. Og om du føler at du rett og slett ikke klarer å styre sinnet ditt, kan fastlegen hjelpe deg. Det finnes medisiner, og det finnes terapi. Men det kan også høres ut som kona di trenger å jobbe litt med seg selv, ut fra det du skriver. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272173-aggresjon/#findComment-2202975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.