Gå til innhold

hva med oss pårørende?

Anbefalte innlegg

Gjest heppe

jeg er en kvinne på 38 år som har fått en mann som har fått diagnosen sterk depresjon, jeg og min datter på 9 år er veldig sterkt påvirket av dette.Han har ligget inne på ett rom i flere mnd bare vært oppe på natten det er både piller og alkohol inne i bildet her men har nå fått hjelp.Men vet ikke helt hvordan dete har påvirket min datter er veldig bekymret for henne og for meg selv har selv fått problemer med matvanene mine vekten min er snart nede på ett faretruende nivå, må vel si at jeg selv har fått noen tvangstanker der hva som skjer med meg der kan jeg selv ikke forklare.Håper du kan gi meg noen gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272214-hva-med-oss-p%C3%A5r%C3%B8rende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er (dessverre?) ingen selvfølge at helsevesenet på eget initiativ tar kontakt med de pårørende for å høre om de trenger hjelp.

Om du mener at du selv og din datter trenger vurdering for videre hjelp, bør du ta kontakt med fastlegen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...