Gjest Jente31 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dette er vel ikke ditt fagfelt.. men du er jo lege, og jeg håper at du vil svare meg på dette, siden det nå er like før påske. Jeg har brukt Atacand 8 mg (blodtrykksmedisin forebyggende mot migrene) noen år. Jeg har gått tom, og har derfor ikke tatt disse siden søndag. Jeg sa til legen min at jeg måtte ha en ny resept. Men han sa jeg hadde mer på resepten min. Det var skikkelig flaut for meg, og jeg ble svar skyldig. Jeg sa jeg ikke kunne finne den. Og det gjør jeg heller ikke.. Jeg mener å huske at det ikke var mer på resepten. Men jeg er ikke sikker. Apoteket har den ikke. I utgangspunktet er jeg ikke så glad i medisiner, men den har hjulpet meg med å minske anfallene. Nå tenker jeg at jeg får bare slutte på den, for det er så ekkelt å be om ny resept etter dette, særlig nå som jeg er så langt nede. Kansje tenker han at jeg vil ta overdose eller noe også. Jeg vet ikke, bare noen tanker som kan høres litt logisk ut;) Har du noen erfaring med denne type medisin? Jeg føler meg veldig tung i hodet, og jeg har hjertebank. Gjør det noe om jeg bare kutter den ut, på egenhånd? Jeg har i tillegg hurtig puls, og litt forhøyet blodtrykk, også når jeg har gått på disse. Bruker ellers Efexor 225 mg mot depresjon, og Maxalt 10 mg som anfallsmedisin mot migrenen. Takk om du kan svare :-) Hilsen en litt bekymret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272244-nhd-et-medisinsp%C3%B8rsm%C3%A5l-utenfor-tema-psykiatri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.