Gjest lurte bare litt.. Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 eksempel... Trenger en mann på 100 kilo mere mat en en mann på 50 kilo? Jeg har en BMI på 17, så er ganske undervektig, (mann).. Men trenger jeg mindre mat for og overleve en en som har en BMI på si.. 30? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg vil tro at alle menn trenger omtrent den samme mengden kalorier for å overleve uansett vekt. Trivselsnivået er vel noe annet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du stiller vel strengt tatt dårligere siden du ikke har noe å tære på for dårligere dager? Jeg tror en tung mann trenger mer mat for å opprettholde vekten enn en tynn mann gjør, men på den annen side, er det ikke noen krise for den tunge mannen om han får lite mat en periode. Han kan tære på fettreservene. I så måte, er vi helt å sammenlikne med dyr, så vidt jeg vet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.