Gå til innhold

Skal jeg si at jeg liker han?

Anbefalte innlegg

Gjest Linja

Jeg liker en person veldig godt men, jeg er sjenert og tør ikke å spørre ham, vet eller ikke om han er sammen med noen men, det får jeg nok vite på tirsdag for moren til han jeg liker er kollega med meg.

Og i dag skulle de få middagsgjester, håper det ikke er noe ny jente han er sammen med selv om jeg selvfølgelig unner han det.

Er 27 år har aldri at type, har opplevd masse negativt når det gjelder menn, så er nok derfor jeg ikke tørr å spørre også men, jeg har tatt det største "skrittet" med at jeg sendte ham ei melding og ønsket ham god påske er kanskje ikke så stort å gjøre det men, jeg syntes det var det.

Så kanskje skal jeg send ei melding om at jeg liker ham hva mener dere? Det er kanskje den eneste måten å gi videre på hvis jeg skal tørre å spørre andre hvis det viser seg at det ikke kan bli oss begynner å lure på om det kan være lurt. Har andre vært i samme situasjon hva har dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272476-skal-jeg-si-at-jeg-liker-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hastverk er lastverk

hva som er lurt og ikke vet jeg ikke helt men kanskje du bør ta detlitt roligere.

ikke god påske og så i andre meldingen at du liker han. dt kan slå begge veier sikkert men jeg ville nok blitt litt skremt. :)

hva med en kopp kaffe og blitt kjent først

Gjest Linja

hva som er lurt og ikke vet jeg ikke helt men kanskje du bør ta detlitt roligere.

ikke god påske og så i andre meldingen at du liker han. dt kan slå begge veier sikkert men jeg ville nok blitt litt skremt. :)

hva med en kopp kaffe og blitt kjent først

Jeg har møtt ham, han har vært litt der hvor jeg jobber han også så jeg kjenner ham vel litt egentlig. Så hva skal jeg gjøre da? Han blir vel ikke skremt når han vet hvem jeg er vil jeg tro men.

Jeg har møtt ham, han har vært litt der hvor jeg jobber han også så jeg kjenner ham vel litt egentlig. Så hva skal jeg gjøre da? Han blir vel ikke skremt når han vet hvem jeg er vil jeg tro men.

hmm, fikk inntrykk av du ikke kjente han spesielt godt siden du ikke visste om han hadde noen allerede... vet ikke hva du bør gjøre jeg altså.. men hvis det var meg ville jeg bedt han med på noe. ville aldri sagt jeg likte noen først og så tatt det derfra.

;)

Gjest Linja

hmm, fikk inntrykk av du ikke kjente han spesielt godt siden du ikke visste om han hadde noen allerede... vet ikke hva du bør gjøre jeg altså.. men hvis det var meg ville jeg bedt han med på noe. ville aldri sagt jeg likte noen først og så tatt det derfra.

;)

Hei igjen!

Jeg vet at han var sammen med ei de var nesten i lag i 3år men, før jul så ble det slutt. Hver torsdag er jeg hjemme til dem og da treffer jeg alle i familien hans som regel.

Vet en del om hva slags musikk han liker også. Er litt vanskelig dette når jeg begynner å få mot til å si at jeg liker ham, det er i såfall første gangen siden jeg gikk på videregående. Hadde nemlig en tendens til å like menn som var opptatt og hadde unger så, det sier seg selv hvordan det gikk (ble aldri sammen med dem selvsagt vil jo ikke ødelegge forhold..)

Hei igjen!

Jeg vet at han var sammen med ei de var nesten i lag i 3år men, før jul så ble det slutt. Hver torsdag er jeg hjemme til dem og da treffer jeg alle i familien hans som regel.

Vet en del om hva slags musikk han liker også. Er litt vanskelig dette når jeg begynner å få mot til å si at jeg liker ham, det er i såfall første gangen siden jeg gikk på videregående. Hadde nemlig en tendens til å like menn som var opptatt og hadde unger så, det sier seg selv hvordan det gikk (ble aldri sammen med dem selvsagt vil jo ikke ødelegge forhold..)

skjønner. jeg har pleid å be med på ting, bare oss to liksom. da sier man på en måte man liker de men ikke rett ut.

vet ikke hva som er best. sikker inviduelt.

det kan være det best å gjøre det på bandasjemåten, bare røske det av. altså bare si det rett ut "jeg liker deg" ;) hehe

Annonse

Gjest lillee_my88

du kan jo begynne forsiktig å spørre om dere skal finne på noe sammen? for å bli bedre kjent? prøv å finn ut hva slags film han liker, eller andre hobbier han har..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...