Gjest footballer Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Hei. Jeg lurer på en liten sak. Etter å spilt aktiv i 15 år, så troppet jeg ned litt, og var borte fra fotball i ca 2-3 år. Så ifjor så startet jeg opp med å trene 1-2 ganger i uken sammen med vennene mine på løkka. (mao 3-4 timer i uka.) Etter periode så begynte jeg å få veldig vondt i begge bena. Nærmere bestemt i musklene på forsiden av leggen (Rett ved skinnleggen). Disse musklene er nesten komplett umulig å strekke ut. Musklene blir vanligvis ømme og det i flere i dager. Så hvis jeg spiller fotball på feks Torsdag, så er musklene bra igjen til søn-man. Har jeg på dratt meg sene betennelse, eller er det rette og slett, at jeg ikke får strekt ut disse musklene? Dette problemet skjedde ikke da jeg var aktiv. Har slitt litt med dette i hele vinter og ønsker å få bukt med dette, da det er hemende for spillet. Kan det evt ha noe med at kroppsvekken har gått opp 15 kg siden min aktive karriere? (Er nå 28år og veier 95kg, 182cm) Hilsen Thomas "theFootballer" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 hvis musklerne ikke får blod nok går de i en form for krampe. den anden mulighed er benhindebetændelse. du bør få en ortopæd til at se på det. Ryger du? mvh jvbruun, ortopæd,dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest footballer Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 hvis musklerne ikke får blod nok går de i en form for krampe. den anden mulighed er benhindebetændelse. du bør få en ortopæd til at se på det. Ryger du? mvh jvbruun, ortopæd,dk Hei. Jeg røyker ikke. Hva bør jeg gjøre hvis jeg evt skulle ha benhinnebetennelse? oppsøke en lege som har greie på bena? (Det er vel en ortoped?) Hilsen Thomas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 17. juli 2001 Del Skrevet 17. juli 2001 Hei, jeg kan sende deg en liten "overtrenings-guide" på epost om du vil. Bare spør etter den i mail til [email protected] Alt om trening, belastningsskader, revmatisme, m.e. og ikke minst vår spesialitet: Slanking. Se http://www.trim.no Norges beste side innen kroppsbygging og fitness? Se http://www.iform.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.