Gå til innhold

Re: Skal jeg si at jeg liker ham? !!!

Anbefalte innlegg

Gjest Linja
Skrevet

Jeg vet litt om hobbyene hans. Han er kjempeflink til å synge.Han liker nok komedier tror jeg tror det var det han sa en gang.Venner for livet serien liker han vel ganske godt men, tror kanskje at han har sett de fleste av dem da.

Takker for forslagene hvert fall. Håper bare at moren hans sier at de fikk besøk av foreldrene sine bare og ikke at han har funnet ei, selv om jeg unner ham det selvsagt, når jeg treffer henne på tirsdag.Hun vet jo ikke at jeg liker sønnen hennes vil ikke si det til henne akkurat selv om vi kan snakke om alt.Hun vet også at det kan bli vanskelig for meg å få barn og andre ting vet hun også om. Hadde passet meg bra hvis jeg hadde fått henne som svigermor :) Har møtt alle i familien så håper det blir oss men, skal vel mye til at det skal bli det..

Gjest melmøll
Skrevet

bare et tips: du bør bruke "svar på innlegg" når du skriver innlegg i tråden, nå når du bruker "skriv nytt innlegg" så blir det veldig rotete

:-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...