Gå til innhold

Tja, si det...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ferri

Tror ikke du blir "fryst ut" bevist.

Jeg er vel en av de som har skrevet mye dumt her over mange år. Det har ikke vært hver gang jeg har fått svar heller. Så det er litt hipp som happ.

Hvis det er svar fra NHD du helst vil ha, så svarer han mest på direkte spørsmål og problemstillinger. Mens andre kloke hoder her inne iblandt tar seg tid til og komme med andre råd og vink. Men er vel ikke alltid så lett om man ikke har så mye erfaring om hva det blir spurt om.

Er vel sånn at man iblandt ikke vet helt hva man skal svare. Jeg leser mye jeg har lyst til og svare på, men det blir liksom litt feil, for jeg har ikke så mye og komme med. Så da har du kanskje vært uheldig at de som kanskje ville hatt noen gode råd og komme med til deg ikke har lest innlegget ditt.

Også skader det jo ingen av og mase litt. Om det er noe du virkelig vil ha tilbakemeldinger så skrik det ut! "Dette trenger jeg hjelp til!!" etc.. :)

Aldri opplevd her inne at noen har blitt fryst ut av de andre, så håper du prøver igjen ! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272510-tja-si-det/#findComment-2204743
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...