fuji1365380447 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Før påske var jeg godt i gang med slankingen, og gikk ned mellom 200 og 500 gram i uka. Nå har jeg prestert å gå OPP to kg på en uke i påska!!!!! Ikke har jeg spist noe særlig godteri (OK - det ble litt sjokolade på påskeaften, men ikke mengder) og jeg har ikke følt at jeg har spist spesielt mye. Men jeg har drukket vin og tatt en øl eller to hver dag. Og jeg har spist brød og poteter... Makan, nå er jeg nesten tilbake til start, jo! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du har sluttet å amme, så det kan være en av årsakene. Amming er jo gratis-trim. Hvis dere har hatt like dårlig vær som oss, så har det vel blitt litt for mye innesitting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg gikk ned 300 gram i påska jeg! ) Antagelig fordi jeg gikk, løp og syklet etter ungene som lærte seg å sykle. *Hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Slike vektøkninger går oftest ned raskt igjen. Prøv deg på vekta om et par dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg slanket meg altfor mye før jul som tenåring. Da gikk jeg opp 6 kg i juleferien... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.