Jorunn Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Da var det ny mandag og nok en veiedag. Var litt spendt på hvordan det skulle gå nå i påsken. Litt mer utskeielser og litt mindre trim. -1.8 kg denne uken - 8.8 kg totalt. Noe kommer nok av at jeg fikk mensen forrige mandag og dermed har hatt litt ekstra vann i kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Veide meg nå i morrest, gått ned 1,2kg siden forrige delmål, tilsammen 11,3 kg. Fornøyd med det, har blitt litt kjeks og sånt i påska, men ser ut til at det ikke har hatt så store utslag som jeg trodde det ville ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei! En dag sen, men men.... Gått ned 700g siden torsdag, så det går nedover :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.