Synch Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Du har nesten rett. Benk: 6 måneder: 90 kg 21 måneder (+15 måneder): 140 kg Men stagneringen varte i 3-4 måneder. Mvh. Ok, var ikke langt unna=) Gammel er du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 En kompiss av meg er en av verdens beste i sin idrett, løfter 200 kg i benken, og er ett talent uten sammenligning i all idrett, styrke osv, men du har faktisk helt klart hatt bedre framgang enn han hadde... Han løfta vel ikke 140 kg før han var rundt 20 år, men har steget jevnlig hele tiden siden han begynte å trene som veldig ung. Så det jeg sier er at du må ha sinnsyke gener som har hatt så bra framgang på så kort tid! Hvor mye veier du forresten? Jeg er 196 cm høy, veier 98 kg. Mål: Bryst: 118 cm Overarm: 45 cm Midje: 78 cm Lår: 56 cm Legg: 44 cm Jeg kjører mange repetisjoner for å få definisjon og utholdenhet. Ofte 6 sett med 12-15 reps på de fleste øvelser, untatt Benk der jeg begynner lett, og kjører flere sett og mange reps, og øker vekten samtidig som jeg går ned på reps. Min fars familie er naturlige sterke. Onkelen til faren min jobbet i Oslo med å frakte melsekker rundt til folk. De veide 100 kg hver, og han bar dem opp trapper lett som ingenting. Ingen tør å bråke med meg, og det passer meg bra. Jeg er pasifist og mot vold. Ingen ypper med broren min heller, selv om han bare tar 110 kg i benk. Han jobber mye. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Ok, var ikke langt unna=) Gammel er du da? Jeg er 32 år nå. Jeg begynte å trene i mars 1989. I 1991 så tok jeg 140 kg i benk. I 1995 så hadde jeg voldsomt treningsprogram og ble enda sterkere. Jeg løfta 63,9 tonn tilsammen i en 2 timers treningsøkt fordelt på 21 øvelser. 3-6 sett á 10-25 reps. Kjørte veksel treningsprogram. Armer, ben og rygg: Mandag, Onsdag og Fredag. Bryst og skuldre: Tirsdag, Torsdag og Lørdag Søndag fri. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Hei, det høres helt ok ut. Men ikke press deg for hardt. Du trenger ikke proteinpulver. Jeg vil råde deg til å hente alle næringsstoffer fra ditt ordinære kosthold. Begynner framgangen å streke, er det først og fremst programmet ditt som sannsynligvis ikke lenger er samstemt med kroppens reaksjon. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Hei, Jeg synes du har hatt en meget bra framgang når det gjelder styrke. Stå på!! Men etter hvert vil framgangen din gå saktere og saktere- ikke gi opp av den grunn. Framgangen din vil kanskje også stoppe opp. Derfor er det viktig at deg at du hele tiden forsøker å variere treningen og treningsprogrammet ditt slik at kroppen ikke venner seg altfor mye til det ene opplegget. Du vil nok før eller siden innse at du vil dra nytte av et kosttilskudd som proteinpulver o.l. Lykke til videre! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jassåDetVarnytt Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Du er litt ung da. Man bør helst vente med tyngere trening til kroppen er ferdig utvokst. Håper du har ett spesiellt treningsprogram for yngre folk. Det er viktig å trene riktig når kroppen ikke er utvokst, ellers kan veksten bli hemmet. Den første tiden etter man begynner å trene så har man som regel bra fremgang, men så stagnerer det litt. Det du må gjøre er å fortsette med det vanlige programmet. Etter en tid så fortsetter fremgangen igjen. Kroppen må ha litt tid på seg til å tilpasse seg de forskjellige trinnene. Da jeg begynte å trene så tok jeg 60 kilo i benk, 10 kilo på hver manual. 25 kg på curl. Etter ett halvt år så greide jeg 90 kilo i benk, 15 kilo hver i manualer, 35 kg curl. Der stoppet det opp i noen måneder mens kroppen tilpasset seg. Så økte jeg igjen. Etter 15 måneder så tok jeg 140 kg i benk, 35 kg manualer, 70 kg curl. jeg er på mellomstadiet og mine mål er: Overarmer: 45 cm Brystmål: 118 cm Legger: 44 cm Hvis du har ett bra trenings program som ikek ødelegger veksten din, så bare fortsett du, så skal du se at fremgangen fortsetter om en tid. Mvh. fra 60 til 140 på 15 måneder. hva spiste du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jassåDetVarnytt Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Åh du vet. Jeg mediterer, og driver med Yoga. Topp idretts menn spiller like mye på psyken som på trening. Hvis du ikke er psykisk sterk nok, så går det skeis. Om du synes jeg hadde bra mye fremgang, så kommer det av åndelig styrke. Boler holder jeg meg langt unna. Det var en sånn bodybuilder fyr som mobba meg fordi jeg hadde så treg utvikling (i hans øyne). Han påsto at han hadde brukt 6 måneder på å trene seg opp til mitt nivå. Mvh. Dette må jo være 100% bullshit. Gå hem og vogg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 20081973 Skrevet 17. mai 2001 Del Skrevet 17. mai 2001 Jeg vet om en som klarte hele 130kg da han var 16år, med et halvt års trening. Han klarte med sporadisk trening 195kg før han fylte 19år. Han dro også opp 250kg i mark som 17åring, uten å ha trent på øvelsen. Han var et supertalent. Men han sluttet å trene etter fylte 19år. Nå er han desverre et vrak, fanget av alkohol. Gamle Ravndal (Dere vet hvem?) sa at han ikke hadde sett maken i sin tid. Det sier vel ganske mye. For dette er faktisk ikke tull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasus Skrevet 17. mai 2001 Del Skrevet 17. mai 2001 Jeg vet om en som klarte hele 130kg da han var 16år, med et halvt års trening. Han klarte med sporadisk trening 195kg før han fylte 19år. Han dro også opp 250kg i mark som 17åring, uten å ha trent på øvelsen. Han var et supertalent. Men han sluttet å trene etter fylte 19år. Nå er han desverre et vrak, fanget av alkohol. Gamle Ravndal (Dere vet hvem?) sa at han ikke hadde sett maken i sin tid. Det sier vel ganske mye. For dette er faktisk ikke tull. Svend Karlsen tok 100 i benk som 14 åring. Har pers. på 270kg. Men etter en skade tar han ikke så mye lengre. Ellers har han tatt over 400 i markløft. Ble forresten ESM vinner her i vinter, og forhåpentligvis blir han i år norges første vinner av World strongest man. Den ultimate styrkekonkurransen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 fra 60 til 140 på 15 måneder. hva spiste du da? Jeg spiser normal naturlig SUNN mat. Ikke noe gentukla svineri. Og det var på 21 måneder, les de andre innleggene. Jeg tar sterk avstand fra unaturlig og kunstig svineri. Takke meg til urter og naturkost. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 Dette må jo være 100% bullshit. Gå hem og vogg Si meg, eier De ikke oppdragelse? Har De ikke noe pent å si, så la være. (vi er ikke dus så jeg bruker formell tiltale.) Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.