pekkaline Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Du får komme med en rapport når mysteriet er løst ;-) Ja _om_ det ordner seg... Joda det må jo finnes en løsning 0 Siter
Gjest Dolly27 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Vi hadde en slik lukt i huset for en stund siden og skjønte ikke hvor den kom i fra. Hadde hatt problemer med mus,så gift var lagt ut rundt huset i åtebokser.På rommet til unga var det rene kloakkbil.Fant til slutt ut at det var død/e mus det luktet.Fant aldri noen.Det tar den liten stund til de dør etter de har spist gift. Så jeg er sikker på at det er det samme hos deg.Lukten går over,men det tar en liten stund.Det er egentlig forferdelig da det står på. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Vi hadde en slik lukt i huset for en stund siden og skjønte ikke hvor den kom i fra. Hadde hatt problemer med mus,så gift var lagt ut rundt huset i åtebokser.På rommet til unga var det rene kloakkbil.Fant til slutt ut at det var død/e mus det luktet.Fant aldri noen.Det tar den liten stund til de dør etter de har spist gift. Så jeg er sikker på at det er det samme hos deg.Lukten går over,men det tar en liten stund.Det er egentlig forferdelig da det står på. Urk...sitter her å grøsser jeg. Jeg er redd det er jeg som har rett ja. musedød..... Imorgen skal min mann inn i kottet på rommet oppe, så får vi se hva han sier da....... Det er bra at det ikke er kuldegrader ute, for her luftes det! Jenta mi har flyttet ut fra rommet sitt inntil videre. Hvor lang tid luktet det hos dere da? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 har ikke svar på ditt innlegg. Men vil si at jeg nå har kommet tilbake til dol! 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Huff...hva gjorde dere da? Reiv ned vegger? Nei, vi bare holdt ut. Da vi pusset opp senere fant vi et par rottelik. Blæh! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Nei, vi bare holdt ut. Da vi pusset opp senere fant vi et par rottelik. Blæh! Åh fytterakkeren! Jeg håper inderlig ikke vi finner noe sånt... Eller både og. Vil jo ha bort lukta.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Skrevet 15. mai 2007 Det er ca en mnd siden jeg skreiv om dette her inne. Problemet er her fortsatt desverre. Til å bli sprø av!! Men vi har saumfart huset og vi finner ikke noen synder i mus..... Det vi har funnet ut nå er at det skal være lufting fra tank (kloak), og det skal være lufting over tak. Den over tak er der ikke, men en ventil som står på utsiden over baderomsvinduet! Mest trolig så er det en lekkasje i veggen hvor lukten siver ut i baderommet og opp til etasjen over. Nå blir det å prøve å lage ei glipe med tanklokket for å se om det hjelper, og så må vi få ført ventilen opp til over tak. Den skal komme opp som ei lita ekstra pipe på en måte...... Takk til alle som engasjerte seg i tråden min Og ja, det ser ut til at min mann fikk rett da, denne gangen....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.