Gå til innhold

På jobb igjen etter sykemelding

Anbefalte innlegg

Hei. Har vært sykemeldt fra jobb i ca 2 mnd nå. Skal tilbake på jobb i morgen. Gruer meg så sinnsykt! Gruer for å treffe kollegaer/sjef igjen, å ta fatt på arb.oppgavene mine. For ikke å snakke om å åpne mailen - regner med minst 100 ubesvarte mail. Vææææ.

I hele mitt yrkesaktive liv, 10 år fulltid, har jeg gått på smell etter smell. Har nå fått diagnose ADD. Er i tillegg deperimert. Har vært innlagt i store deler av sykemld. perioden. All erfaring tilsier at jeg før eller siden vil gå på en ny smell. Men nå orker/takler jeg ikke flere nederlag. Skulle så ønske at det er noe jeg kan gjøre for å forhindre disse periodene. Er så lei! Skal forresten kun gå 50% på jobb første 2 uker, men hva etter det? Fortvila........

Noen innspill/tips anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272652-p%C3%A5-jobb-igjen-etter-sykemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest melmøll

Hei Metallica,

Forstår at du er redd for et nederlag. Du har dårlige erfaringer etter å ha gått på smell etter smell og det er klart det blir vanskelig å tenke positivt etterhvert. (kjenner igjen den følelsen) Det du trenger nå er å føle mestring, og å få en positiv opplevelse meg jobben. Forklar dette for fastlegen, og hvis du føler etter de to ukene at mer enn 50% virker uoverkommelig så si ifra til legen din. Jeg håper at tiden du har vært sykemeldt har gitt deg styrke, og at du har fått behandling som gjør deg bedre rustet til å klare utfordringene på jobben. Håper at du blir tatt imot med forståelse når du kommer tilbake på jobb, lykke til

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...