Gå til innhold

Holde humøret i sammens med andre

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig lei

Hvordan klarer dere andre å holde humøret oppe i sammens med andre når det er kaos, usikkerhet og sinne innvendig. Prøvde en stund å være med venner men merket jeg ikke var noen positiv tilvekst til gruppen akkurat så jeg kuttet ut allesammen. Ville ikke være den sinte og sure personen jeg har endt opp som. Vet ikke hvorfor men jeg klarer ikke kontrollere det, om det er usikkerhet eller hva det er. Har gått til psykolog en god stund men virker som han har gitt opp og skal avslutte. Det var det eneste stedet jeg kunne være meg selv om ikke den sinte og sure, men den triste og ulykkelige.

Har ingen kontakt med noen lenger og lurer på om det er vits i å prøve engang. Jeg er den samme som før. Usikkerheten selv. Har alltid vært sånn, evig eies kun ett dårlig rykte :(

Har ikke helt lyst til å gi opp ennå men tankene sirkler mer og mer inn på det.

På meg virker det som andre som sliter klarer å holde seg sammens med andre men jeg klarer ikke det engang. Ser ikke vitsen med å være til bryderi og å sitte å råtne bort hjemme er heller ikke noe liv jeg orker i lengden. Jeg er egentlig en snill person :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272703-holde-hum%C3%B8ret-i-sammens-med-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dørCarmen

Hva er det som gjør deg så sur og sint da? Det er der du bør starte om du skal endre problemet. Hva med å være sammen med en person av gangen? F.eks trene sammen. Hold deg i fysisk aktivitet, gjerne noe der du får ut litt aggresjon om det hjelper.

Gjest Veldig lei

Hva er det som gjør deg så sur og sint da? Det er der du bør starte om du skal endre problemet. Hva med å være sammen med en person av gangen? F.eks trene sammen. Hold deg i fysisk aktivitet, gjerne noe der du får ut litt aggresjon om det hjelper.

Problemet er jeg har null selvtillit og er ganske deprimert, tør ikke se andre i øynene engang og da faller teppet over meg da jeg var med andre. Blir sint og sur og oppgitt, på meg selv, ikke på de andre men de hadde vanskelig for å forstå det. Forstår jeg ikke er noe morsom å ha med å gjøre da..... Blir en slags la meg være i fred modus. Psykologen mente noen blir sånn bår de er deprimerte.

Har alltid vært i bra fysisk form, trener regelmessig og spiser sunt. Har tatt vitaminer jeg har fått beskjed om og medisiner. Har vanskelig for å se noen løsninger.... når ikke ekspertenes råd ser ut til å virke.

Prøvde for en stund siden å få til å svømme med en venn med hun var alltid opptatt, greit tar hintet liksom.

Som sagt evig eies kun ett dårlig rykte.

Gjest utrolig deprimert

Problemet er jeg har null selvtillit og er ganske deprimert, tør ikke se andre i øynene engang og da faller teppet over meg da jeg var med andre. Blir sint og sur og oppgitt, på meg selv, ikke på de andre men de hadde vanskelig for å forstå det. Forstår jeg ikke er noe morsom å ha med å gjøre da..... Blir en slags la meg være i fred modus. Psykologen mente noen blir sånn bår de er deprimerte.

Har alltid vært i bra fysisk form, trener regelmessig og spiser sunt. Har tatt vitaminer jeg har fått beskjed om og medisiner. Har vanskelig for å se noen løsninger.... når ikke ekspertenes råd ser ut til å virke.

Prøvde for en stund siden å få til å svømme med en venn med hun var alltid opptatt, greit tar hintet liksom.

Som sagt evig eies kun ett dårlig rykte.

Det er vel ingen trøst, men jeg kjenner meg så veldig igjen i innlegget ditt. Så ja, noen blir visst sånn når de er deprimerte. Men hva vi skal gjøre med det? - Aner ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...