Gå til innhold

Anker om småprat


Demo

Anbefalte innlegg

Småprat igjen

Var de negative sidene så mye større en de positive sidene ved småpraten ? Om jeg ikke husker feil så har det også vert positiv omtale i avisene om småpraten på DOL. Mange har funnet hverandre der og er fortsatt sammen. Mange har fått venner der som også fortsatt er sammen, dol var lit magisk i så måte. Og man må heller ikke glemme treffa som blei arrangert i DOL navnet, folk blir nysgjerrig på sånt.

Mange var innom for å søke trøst fra andre i en vanskelig sak, eller at de ikke følte seg helt på topp den dagen, og ville ha en vennlig klem fra alle oss som var tilstede. Dette må da være å rekne som positivt.

Det er synd og skam at admin ikke lenger vil høre på brukerne, de var jo nettopp brukerne han brukte som rette snor i mange saker i oppbygningen av dol. Mulig at det er mange brukerer på dol fortsatt og det er jo bra, men mange som er innom nå skjønner ikke hva vi kunne se i det som kommer frem på dol i dag, synd å si det men det gjør ikke jeg heller, og da må vi som har fått oppleve et annet dol, forklare hvordan det var på dol før. Så Anker jeg tror dere skall passe på så ikke dette blir en plass der alle helst vil huske den gamle dol.

Dessuten syns jeg at dol admin også må ta med seg negativ omtale likså positiv omtale, alle kan jo ikke være enig i alt da hadde livet blidt utrolig kjedelig.

Vennlig hilsen

Demo og Mon@mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig med Demo og Mon@mi og alle de andre, selv om jeg kan bruke den lite pga. armene mine så ønsker jeg småprat tilbake! Dere har jo *skviset ut* mesteparten av de gamle brukerne jo! Det var jo de som ga liv til at DOL ble så populært!

Du Christian sa for en stund siden at dere skulle tenke mere på brukerne, er det ditt personlige ønske som ikke kan realiseres eller?

Jeg bare spør! *klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Er helt enig med Demo og Mon@mi og alle de andre, selv om jeg kan bruke den lite pga. armene mine så ønsker jeg småprat tilbake! Dere har jo *skviset ut* mesteparten av de gamle brukerne jo! Det var jo de som ga liv til at DOL ble så populært!

Du Christian sa for en stund siden at dere skulle tenke mere på brukerne, er det ditt personlige ønske som ikke kan realiseres eller?

Jeg bare spør! *klemz*

Hei Amiga, Demo og Mon@mi !

Jeg er enig i mange av synspunktene dere framfører, og muligheten for å få Småprat er ikke helt utelukket. Det er beklagelig at jeg ikke kan gi dere et sikkert svar på når det kan skje, da det er en løpende vurdering av de momentene dere nevner og samfunnets holdning til Internett.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...