Gjest venn av reisefot Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hei. En venninne av meg er ute og reiser, og fikk for en måneds tid siden kraftige magesmerter (krampeaktige), kvalme og gult verk som kommer ut av navelen. Hun ba meg om å forhöre meg her hjemme om hva det kan väre siden hun begynner å bli noe bekymret. Hun har det fortsatt, og oppholder seg nå på New Zealand. Håper noen har noen råd til henne! 0 Siter
Gjest første gang i Egypt.. Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 har hun piercing i navlen? 0 Siter
Gjest Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 har hun piercing i navlen? Nei, hun har ikke det. Tror hun har fått seg en legetime der nede nå, så jeg håper hun får et svar på det. 0 Siter
Gjest Venn av reisefot Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hva har dette med CR å gjøre? Vel, det var der hun oppholdt seg når hun ble syk..., men reiste videre til New Zealand.. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Vel, det var der hun oppholdt seg når hun ble syk..., men reiste videre til New Zealand.. Er det et bra land, Costa Rica? Anbefales det å dra dit? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Hun bør finne en lege i New Zealand. Har hun et seriøst forsikringsselskap kan de anbefale henne en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.