Gjest gode og onde dager Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 HEI. HAR AKKURAT VÆRT PÅ PÅSKEFERIE. KLARET Å VRI KNEET I SKIBAKKEN. VAR HOS LEGEN OG FIKK BESKJED AT DET VAR MENISKEN. SKAL PÅ MR SÅ SNART JEG FÅR TIME. MEN DET KUNNE TA TID. LURTE PÅ OM DET ER VANLIG AT DET OGSÅ GJØR VELDIG VONDT OPP I LÅRET? OG ER DET NOE JEG KAN GJØRE MENS JEG VENTER PÅ TIME. SKAL JEG BRUKE NOE BANDASJE ELLER KRYKKER? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ved en menisk skade og særlig hvis det er noe låsning i kneleddet, kan klart gi smerter opp i låret også. Hvis du har smerter med tilløp til låsning, dvs. du har problemer med å bøye evt. rette ut i leddet, bør du snakke med legen din igjen. Vi betrakter dette som mer eller mindre øyeblikkelig hjelp for artroscopisk behandling. Er det slik jeg nå har beskrevet, med mye smerter, kan det være en god avlastning å bruke krykker . Bandasjering pleier å være til liten hjelp. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.