Gå til innhold

Reising, stress, sund kost

Gjest CFC

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vært stabil på ca 84 kilo i kanskje et par år nå. Uansett kosthold og om jeg har trent eller ikke, har vekten aldri blitt påvirket. Jeg var nettopp på ferie i 40 varmegrader i 2 uker, og gikk plutselig ned 8 kilo. Sikkert delvis fordi man spiser mye mindre i slik varme. Spørsmålet er: Vil vekten hoppe rett opp igjen når jeg nå har kommet hjem? Uansett om jeg har begynt å spise langt sunnere enn tidligere, samt trene ofte? Spørsmål to er: Skal man - over tid - gå nedover i vekt/fettet på overkroppen minske, hvis man trener 2 ganger i uken samt spiser sundt (ikke sukker, ikke hvetemel, ikke mye fett) ? På forhånd takk for svar! Vennlig hilsen CFC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...