Gå til innhold

"Veien blir til mens man går"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja,dette har jeg tenkt mye på... Har vel kommet frem til at det må bety at de valgene vi tar får konsekvenser for hvordan livet vårt blir. At vi må ta en dag av gangen... Vi velger selv hvordan vi ønsker å takle gode og vonde ting som andre påfører oss....vi har jo en fri vilje. Slik oppfatter jeg meningen med at "veien blir til mens man går ".

At en ikke kan vite eller planlegge alt på forhånd, noe finner en ut etterhvert som en gjør noe. Noen ganger kan en starte på noe selv om en ikke da ser slutten på det der og da.

Ok. Takk! Jeg tenkte at det skulle være en sammenheng mellom å gå og å lage vei.

Gjest profile

Ok. Takk! Jeg tenkte at det skulle være en sammenheng mellom å gå og å lage vei.

Dersom du skal bygge et hus men ikke har klart for deg hva slags mønster du skal ha på flisene på badet, skal du la det stoppe deg fra å starte på å bygge huset. Må du ha alle detaljer klart for deg på forhånd, eller kan du begynne på byggingen og satse på at du finner ut mer hvordan det skal være ettersom huset tar form.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...