lof Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei Jeg har nå slitt med en depresjon i snart fire måneder, og føler meg ikke bedre nå enn jeg har gjort de siste månedene. Dette har ført til at jeg er mer oppgitt og håpløs enn noen gang. Jeg har gått på maxdosen 50 mg Seroxat siden 30. januar. Før det 40 mg i to uker og 30 mg i tre uker før det igjen. Før det gikk jeg på 20 mg. 30 mg dosen gav serumkonsentrasjon på 58, mens 50 mg dosen gir serumskonsentrasjon på ca 130. I tillegg går jeg på 30 mg Tolvon, noe jeg har tatt mer eller mindre fast siden begynnelsen av januar. Jeg føler en uendelig stor tomhet, og lurer på om dette kan være bivirkning av medisinene. Dessuten har jeg et slags trykk i bakhodet og summing inne i hodet. Alle disse tingene får meg til å lure på om jeg tar for høye doser av medisinene. Har du forslag til hvordan jeg kan komme videre? Det er snart tomt for krefter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272986-nhd-vurdering-av-neste-skritt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.