Gjest kimbo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 er deer virkelig at ved mangel pa ferritin kan man legge pa seg??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Legge på seg ved jernmangel? Tja... Ikke vet jeg, men det som da slår meg er at man blir slapp og tiltaksløs ved jernmangel og kanskje ikke orker å røre seg og dermed legger på seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 At jernmangel skal føre til overvekt? Det har jeg aldri hørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Legge på seg ved jernmangel? Tja... Ikke vet jeg, men det som da slår meg er at man blir slapp og tiltaksløs ved jernmangel og kanskje ikke orker å røre seg og dermed legger på seg? Eventuelt at man mistolker kroppens signaler og tror at man trenger sukker (glukose). Slik er jeg ofte når jeg er trøtt, slapp og svimmel. Spiser godteri som en gal, men det hjelper jo ikke på formen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kimbo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 At jernmangel skal føre til overvekt? Det har jeg aldri hørt. Joda. det var va legen min sa men jeg skal tilbake i morgen sa da far vi se hva han sier. Lav ferritine - restless legs- darlig sovn - vektokning.... Har na vaert pa jernbehandling i ett ar sa jeg lurer pa hva han vil finne pa naa? Utover det vill han gjerne at jeg skal ta sifrol men jeg er veldig skeptisk til medisiner sa det skal mye til a overtale meg. Unnskyld for alle skrivefeil men har ikke norsk tastatur. Er bosatt i Sveits. Ha en fin kveld og sa blir jeg glad for alle meldinger igjen. En P.S til....jeg trener 3-5 ganger i uken og bor ikke legge pa meg pa grunn av for lite rorelse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.