Gå til innhold

ferritine og vekt

Gjest kimbo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legge på seg ved jernmangel? Tja... Ikke vet jeg, men det som da slår meg er at man blir slapp og tiltaksløs ved jernmangel og kanskje ikke orker å røre seg og dermed legger på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Legge på seg ved jernmangel? Tja... Ikke vet jeg, men det som da slår meg er at man blir slapp og tiltaksløs ved jernmangel og kanskje ikke orker å røre seg og dermed legger på seg?

Eventuelt at man mistolker kroppens signaler og tror at man trenger sukker (glukose). Slik er jeg ofte når jeg er trøtt, slapp og svimmel. Spiser godteri som en gal, men det hjelper jo ikke på formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jernmangel skal føre til overvekt? Det har jeg aldri hørt.

Joda. det var va legen min sa men jeg skal tilbake i morgen sa da far vi se hva han sier. Lav ferritine - restless legs- darlig sovn - vektokning.... Har na vaert pa jernbehandling i ett ar sa jeg lurer pa hva han vil finne pa naa? Utover det vill han gjerne at jeg skal ta sifrol men jeg er veldig skeptisk til medisiner sa det skal mye til a overtale meg.

Unnskyld for alle skrivefeil men har ikke norsk tastatur. Er bosatt i Sveits. Ha en fin kveld og sa blir jeg glad for alle meldinger igjen.

En P.S til....jeg trener 3-5 ganger i uken og bor ikke legge pa meg pa grunn av for lite rorelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...