Gjest Sex er for dårer! Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg holder på å slanke meg, og har gått ned til 8 hamburgere pr. dag. Jeg har også redusert brusinntaket til 5 l Cola pr. dag. Er det en bra begynnelse? Har en BMI på over 48. Jeg prøver å kutte ned til 4 poser potetgull om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette høres skikkelig bra ut *gliser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Moroklump, du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sex er for dårer! Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Moroklump, du. Hva faen mener du med det? Har du problemer med noe? Det var faktisk seriøst. Dust! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.