Gå til innhold

Hva slags foreldre kaller barnet Joakim?

Anbefalte innlegg

Gjest ang Joakim
Skrevet

Jeg har jobbet med barn som har spesielle behov. Det er et overraskende stor antall barn lærevansker,ADHD og autisme som jeg har vært borti som heter Joakim.

Hva slags navn er Joakim? Er det mest folk fra østkanten som er tilhenger av dette navnet?

Det er sikkert tilfeldig det jeg har opplevd, men likevel pussig.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• morsan

3

• pekkaline

3

• mariaflyfly

2

Skrevet

Synes det er et nydelig navn jeg! Det sto mellom det og et annet et da sønnen min skulle få navnet sitt. Han har ikke noe AD/HD...

Kjenner flere oppegående flotte folk som heter Joakim også, og de kler navnet sitt veldig :)

Skrevet

Joakim er for meg i samme kategori som Viggo. I say no more...

Skrevet

Jeg tror at man ofte forbinder et navn med noe spesielt om man kjenner til to eller flere ved det navnet. Jeg vet f.eks. av flere hjertebarn ved samme navn og hadde en periode følelsen av at hejrtefielen fulgte navnet omtrent.

Skrevet

Nå må jeg le litt her. Ei jeg kjenner kalte sønnen sin Joakim et par måneder. Så ombestemte hun seg og ga han heller navnet Kevin , og det er visst også siste sort her inne ;) Han heter forresten Kevin Andre. Det er visst enda verre enn bare Kevin.

Skrevet

Nå må jeg le litt her. Ei jeg kjenner kalte sønnen sin Joakim et par måneder. Så ombestemte hun seg og ga han heller navnet Kevin , og det er visst også siste sort her inne ;) Han heter forresten Kevin Andre. Det er visst enda verre enn bare Kevin.

Kevin Andre? *Lukker øynene*

Skrevet

Hehe, mener det var et skikkelig vestkantnavn for en del år siden.. :-) Tiden går.

Gjest KongLeopold
Skrevet

Jeg reiser rundt på forskjellige skoler og hver gang jeg er på en vestkant skole må jeg le meg skakk, der kaller de ungene sine mye rart der! Takke meg til Joakim!

Skrevet

Jeg synes Joakim er et helt ordinært, fint navn...

Skrevet

Tror Joakim er et navn som ikke er spesielt belastet. Vet om rabbagastjoakimmer og heltoridnærejoakimmer! ;-)

Gjest ang Joakim
Skrevet

Huff huff og huff. Kevin andre, stakkars unge.

Skrevet

Vet ikke om noen "sånne" Joakimer... Alle Joakimene jeg kjenner er bare snille og ålreite.

Ronny derimot... ;)

Skrevet

Vet ikke om noen "sånne" Joakimer... Alle Joakimene jeg kjenner er bare snille og ålreite.

Ronny derimot... ;)

En Ronny jeg kjenner (voksen) synes det var festlig at Benny i The JUlekalender egentlig het Ronny, men så skiftet han til Benny fordi Ronny var så belastende! ;-)

Skrevet

En Ronny jeg kjenner (voksen) synes det var festlig at Benny i The JUlekalender egentlig het Ronny, men så skiftet han til Benny fordi Ronny var så belastende! ;-)

Hehe, verste jeg har hørt :o)

Hadde han aldri hørt om Benny Bankboks?

Skrevet

Hehe, verste jeg har hørt :o)

Hadde han aldri hørt om Benny Bankboks?

Det var vel det som var humoren i kommentaren! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Kjenner ikke særlig mange Joakim'er, men tenker ikke på det som et særlig belastet navn.

Skrevet

Jeg tror at man ofte forbinder et navn med noe spesielt om man kjenner til to eller flere ved det navnet. Jeg vet f.eks. av flere hjertebarn ved samme navn og hadde en periode følelsen av at hejrtefielen fulgte navnet omtrent.

og navnet er? ;)

Skrevet

og navnet er? ;)

Ettersom det er det ene navnet til poden min så valgte jeg ikke å si det da vet du. :o)

Skrevet

Jeg synes Joakim er et fint navn - verken snobbete eller rampete!

Skrevet

De foreldrene jeg kjenner er oppgående dem :) Navnet Joakim er jo fint! Kjenner bare snille Joakimèr

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...