Gjest lumelia Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Reagerer man lettere på "ustabilitet"/forandringer når man har ADHD? Jeg sliter så mye med å tilpasse meg visse ting. Som å reise vekk i ferier, og besøker familien min over et par uker, og da er det like ille å komme hjem.når jeg drar tar det endel dager før jeg venner meg til det,også da vil jeg ikke hjem , men så når jeg drar hjem vil jeg ikke ut igjen..(om noen forstår..) Hva kan jge gjøre med det? er det egentlig så mye å gjøre eller må jeg bare leve med kaoset som blir i hodet? er ikke meg selv før etter noen uker, får heller ikke ordnet så mye som jeg har i hodet ..ofte tenker jeg ut masse smarte ting når jeg er på ferie, og når jeg kommer hjem er jeg i et helt LOST modus..Sliten, uten energi, og svinger masse..Hvis jeg plutselig krangler med mannen er jeg helt utafor, fordi jeg er redd for å bli alene, dette er så vanskelig for meg at jeg ikke klarer å bestemme meg for noe nytt, enda jeg ville ut eller om jeg ville vekk, så er det ikke sikkert jeg får gjordt noe med det..kjenner noen seg igjen? så slitsomt å leve slik, styrt av noe uønsket..vil jo bare leve mitt liv, og vil gjøre mye gøy.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.