Gå til innhold

Reagerer på ustabilitet når man har adhd?

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia

Reagerer man lettere på "ustabilitet"/forandringer når man har ADHD? Jeg sliter så mye med å tilpasse meg visse ting. Som å reise vekk i ferier, og besøker familien min over et par uker, og da er det like ille å komme hjem.når jeg drar tar det endel dager før jeg venner meg til det,også da vil jeg ikke hjem , men så når jeg drar hjem vil jeg ikke ut igjen..(om noen forstår..) Hva kan jge gjøre med det? er det egentlig så mye å gjøre eller må jeg bare leve med kaoset som blir i hodet? er ikke meg selv før etter noen uker, får heller ikke ordnet så mye som jeg har i hodet ..ofte tenker jeg ut masse smarte ting når jeg er på ferie, og når jeg kommer hjem er jeg i et helt LOST modus..Sliten, uten energi, og svinger masse..Hvis jeg plutselig krangler med mannen er jeg helt utafor, fordi jeg er redd for å bli alene, dette er så vanskelig for meg at jeg ikke klarer å bestemme meg for noe nytt, enda jeg ville ut eller om jeg ville vekk, så er det ikke sikkert jeg får gjordt noe med det..kjenner noen seg igjen? så slitsomt å leve slik, styrt av noe uønsket..vil jo bare leve mitt liv, og vil gjøre mye gøy..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...