Gå til innhold

Aurorix-effekten avtar?

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt Aurorix i to mnd og jeg føler at effekten avtar, er dette vanlig?

Jeg begynte med 150+150 (300mg). Dette tok jeg i en uke med god effekt.

Etter en uke øket jeg til 2*150+150 (450mg) her hadde jeg og forholdsvis god effekt. Etter flere uker øket jeg til 2*150+2*150 (600mg). Nå føler jeg ikke den samme gode effekten lenger som jeg hadde i begynnelsen. Jeg hadde en periode hvor jeg følte meg glad uten noen spesiell grunn, jeg var altså i godt humør og jeg slet ikke med de gamle tingene.

Nå føler jeg meg litt tilbake i tid hvor jeg kjenner litt på de gamle problemene, ikke er jeg like glad og tiltakslysten er heller ikke helt den samme som den var med den gode effekten.

Grunnen til at jeg øket var at jeg følte effekten avtok litt underveis. Jeg fortsetter og tar medisinen å har ingen planer om og avslutte før en fagperson ber meg om det. Jeg har ingen bivirkninger og pleier å ta medisinen rett etter måltider.

Hva kan jeg gjøre for å få bedre effekt igjen og beholde den? Jeg ønsker i utgangspunktet ikke SSRI pga alle bivirkningene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273060-aurorix-effekten-avtar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...