Gjest prust Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg får skrive jeg da, når ingen andre har begynt.... For et strålende vær det er i dag - i hvertfall her sør :-) Vekta var ikke like strålende i morges - veide 66,1 kilo - og det var vel sånn omtrent opp en halv kilo på to uker.... Har vel egentlig mistet motet på å klare å komme meg ned i 62 før sommeren. Delmålet mitt var 64,0 til påske.... Dere andre da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har glemt hele greia, men har stått på stedet hvil. Nå er jeg klar for å sette inn et nytt støt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Æsj, denne påska gikk dårlig gitt. Når det gjelder mat og godis inntaket. Og dessuten ble det vin nesten hver kveld i påskedagene, slik går det når en blir tipset om gode viner. Men samboeren min er så glad for at jeg endelig har funnet noen viner jeg synes er gode, så slipper han å sitte å drikke vin alene. Så dessverre, OPP HELE 1,2 kg på to uker. Så målet til neste fredag er ned 2 kg. DET SKAL JEG KLARE. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har gått opp i påsken, så nå er jeg på sukkeravvenning igjen... blæ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har gått opp 1,4 kg i påska. Litt vel mye god mat og vin tenker jeg.. ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Veide meg i går og var 60,0. Greit nok. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg må bli med her igjen. Jeg veier enda 80 og har ikke trent på over en måned (men det er pga bekkenet). Jeg har spist mye is og ikke bare sunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg må bli med her igjen. Jeg veier enda 80 og har ikke trent på over en måned (men det er pga bekkenet). Jeg har spist mye is og ikke bare sunt. Flott du er med igjen!!! Skal vi klare to kilo sammen før første juni? Deal? Jeg har stått på stedet hvil lenge nå, men har faktisk fått med meg to treninger denne uka :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Flott du er med igjen!!! Skal vi klare to kilo sammen før første juni? Deal? Jeg har stått på stedet hvil lenge nå, men har faktisk fått med meg to treninger denne uka :-) Nå har jeg nettopp spist mye middag og en sjokolade. :-S Jeg kan prøve å være med på det, men det høres mye og vanskelig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Nå har jeg nettopp spist mye middag og en sjokolade. :-S Jeg kan prøve å være med på det, men det høres mye og vanskelig ut. Og jeg spiste matpakka mi før elleve i dag, og spiste ikke mer før klokka var halv seks - og da ble det en enorm porsjon med middag + to striper med kvikklunsj jeg fant øverst i skapet..... Skjerpings! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.