Gå til innhold

Forskning, depresjon, Rorschach og MMPI-2

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt spurt om å være med på en undersøkelse som jeg nå har samtykket til å være med i, men så ble jeg litt skeptisk da jeg leste om den på nettet... :-/ I infobrevet jeg fikk sto det at prosjektet heter "Depresjon målt med Rorschach-metoden og MMPI-2." Det står at de ønsker mer kunnskap om disse to metodene.

Nå fant jeg undersøkelsen på nettet og det er mulig at jeg er litt paranoid og skeptisk nå, men der står det et annet navn på undersøkelsen, men det er de samme forskningslederne og samme student som er "medhjelper/medforsker".

Der heter undersøkelsen: "Depresjon og simulering, en studie av de psykologiske testene Rorschach-metoden og MMPI-2."

Hva vil DET si?? At de skal sjekke om deprimerte later som om de har en depresjon?

Synes det er litt suspekt når de kaller prosjektet for ulike ting :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273094-forskning-depresjon-rorschach-og-mmpi-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...