Gjest Gabriellle Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Jeg ser at du har fått mange mange henvendelser her løpet av de siste 24 timene, og regner ikke med at du vil kunne svare alle akkurat. Tviler på at jeg skulle være blant de heldige. Jeg lurer derfor på om jeg kan kjøpe et svar av deg, på samme måte som de andre fagpersonene på doktoronline? Jeg synes det er så veldig vondt å være, og betaler gjerne for noen ord. Eller finnes det en annen psykiater på nett, som driver med det samme som deg? 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Du kan gå på www.lommelegen.no De har en psykiater som svarer på "vanlige" psykiatriske spørsmål, i tillegg har de tre psykiatere som svarer på spørsmål innen hhv. sexologi, hypokondri og rus- og spilleproblemer. Ikke alle er tilgjengelige for spørsmål til enhver tid, men der kan du "kjøpe" svar. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.