serenity777 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 er trillafon kombinert med anafranil et godt alternativ til en som har tvang med virkelighetsbrudd når umedisert`? Jeg går nå på anafranil, og har prøvd det meste av atypiske nye medisiner kombinert med zoloft. Det som skjer er at enten så virker de ikke (zeldox), eller så legger jeg på meg kraftig av dem. Det er dessuten viktig for meg å få sove, og det får jeg ikke når jeg går på feks solian og zeldox. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Det er en helt ok kombinasjon. Har du prøvd Risperdal? 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Det er en helt ok kombinasjon. Har du prøvd Risperdal? Nei, har ikke prøvd risperdal. Men er ikke det en slik en man legger på seg av? 0 Siter
Silje80 Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Nei, har ikke prøvd risperdal. Men er ikke det en slik en man legger på seg av? Jeg har gått på trilafon. Jeg la ikke på meg av den... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.