Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så flat i humøret, jeg er aldri skikkelig glad eller munter. Jeg kan smile og være hyggelig og tilsynelatende fornøyd, men aldri egentlig glad. Så lurer jeg på hva som egentlig gjør dette. Er det cipralexen som gjør meg flat, eller er jeg egentlig litt deprimert? Går på 25 mg cipralex. Jeg er tiltaksløs og kan gjerne sitte rett opp og ned i sofaen uten og gjøre noen ting. Jeg har noen få ting jeg gjør i uka ( er ufør) som er et pes. Tror dere cipralex kan være noe av grunnen? Noen som har noe erfaring i det?

Skrevet

Jeg tar medisiner mot depresjon og de gjør meg flate. Synes det er en akseptabel bivirkning. Jeg fungerer hvertfall greit i det daglige. Selvfølgelig skulle jeg ønske at alt var som før jeg ble syk.

Gjest lumelia
Skrevet

kjedelig å være flat,noenganger må vi vel bare velge, serlig når vi er "syke." Skulle gjerne vært glad og fornøyd hver dag jeg, ..

Skrevet

Jeg tar medisiner mot depresjon og de gjør meg flate. Synes det er en akseptabel bivirkning. Jeg fungerer hvertfall greit i det daglige. Selvfølgelig skulle jeg ønske at alt var som før jeg ble syk.

Ja, det er vel kanskje medisinen som gjør meg sånn...? Jeg sliter sånn med tiltaksløsheten, jeg klarer ikke gjøre noen ting. Ikke hekle, strikke, nesten ikke se på tv, å dra i stallen en gang i uka er et uendelig prosjekt. Lurer på om det har noe med humøret mitt å gjøre? Jeg klarer å gå på kafèen som er like ved her med venner, det er omtrent det eneste jeg klarer.

Gjest tippetue
Skrevet

Hvordan var det før du startet på Cipralex?

Skrevet

Hvordan var det før du startet på Cipralex?

Da var jeg bare skikkelig deprimert....

Gjest tippetue
Skrevet

Da var jeg bare skikkelig deprimert....

Det _kan_ sikkert være en bivirkning. Har ikke lest om slik bivirkning i faglitteratur eller i felleskatalogen, men jeg har hørt at noen har slike erfaringer med slike medisiner. MEN, det kan jo like gjerne være at medisinen ikke virker tilstrekkelig, at egentlig er deprimert fremdeles. Jeg for min del er mest flat når jeg er deprimert, med eller uten medisin. Når jeg tar medisin som virker på meg, kommer liksom mer av det som er meg fram

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...