Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

None som har vært på Hainan og kan fortelle meg litt om stedet? Flytid, hvilket reisebyrå, hvorfan det var osv. Egentlig alt du kan gi meg av info om stedet.

I tillegg til Hainan blir det noen dager i Beijing, så hvis du har noen tips tas de i mot med takk.

tzatziki1365380058
Skrevet

Har ikke vært der, men drømmer om det. Du MÅ gi oss rapport når du kommer tilbake. Når skal du reise?

Skrevet

Har ikke vært der, men drømmer om det. Du MÅ gi oss rapport når du kommer tilbake. Når skal du reise?

Ingenting bestemt ennå, men tenker på mars 2008. Hos Apollo (som har kombinasjonen Beijing + Hainan) var ikke Kina-programmet for vinteren 2008 klart ennå. Så vi får bare smøre oss med tålmofighet.

Skrevet

Vi er nettopp kommet tilbake etter en uke i Beijing. Vi hadde en flott tur. Vi kommer definitivt til å reise tilbake til Kina. Vi bestilte via Kinareiser og er veldig godt fornøyd med det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi er nettopp kommet tilbake etter en uke i Beijing. Vi hadde en flott tur. Vi kommer definitivt til å reise tilbake til Kina. Vi bestilte via Kinareiser og er veldig godt fornøyd med det.

Noen du absolutt anbefaler å gjøre i Beijing (utenom de opplagte tingene selvfølgelig)? Hvordan er det med visum, hvordan er søkeprosessen? Var inne på nettsiden til den kinesiske ambasssaden, men ble ikke altfor klok.

Skrevet

Noen du absolutt anbefaler å gjøre i Beijing (utenom de opplagte tingene selvfølgelig)? Hvordan er det med visum, hvordan er søkeprosessen? Var inne på nettsiden til den kinesiske ambasssaden, men ble ikke altfor klok.

Vi bestilte reisa gjennom Kinareiser og de ordnet med visumsøknaden- vi synes det var det enkleste. Vi bestilte også en guidepakke gjennom Kinareiser og det var vi veldig glad for. Det er store avstander og med 2 barn med var det veldig greitt og ha en guide og sjåfør. Når man ser bort fra "det man må se", så var vel et av høydepunktene tur til en hutong der vi kjørte i sykkeldrosje. Vi hadde også et stopp hos en kinesisk familie hvor vi spiste lunj. Maten smakte fantastisk.

Ellers så ble det jo mye handling- med en 13 åring som vet hvilke merkevarer han ønska seg, så var Silkemarkedet ol et eldorado. Men det er jo kopier da- et av skoparene gikk etter noen dagers bruk... God tur til Kina. Jeg gleder meg til vi kan reise igjen, men da blir det nok en rundtur

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...