Gå til innhold

kan man få kopi av alt som er skrevet om en?

Anbefalte innlegg

Gjest journal

Jeg har vært innen for psykiatrien i snart ni år, alt fra bup, barneavdeling, ungdompsykiatrien og nå voksenpsykiatrien. Jeg har mange sorte hull fra årene, mye jeg ikke husker. Dermed kunne jeg godt tenke meg å lese ting som er blitt skrevet, både hos bup og når jeg har vært innlagt, dvs rapporter. Er dette mulig å få tak i? Jeg har jo vært innlagt flere steder, er det noen som har alle rapportene samlet? Eller må jeg snakke med hver enkelt avdeling?

Fortsetter under...

Gjest lumelia

jeg tror alle har lov til å lese i jornalen sin..om seg selv, det er ikke noe "hemmelig", skal iallefall ikke være det..men er usikker på om du kan kopiere det? aner ikke..kanskje ikke smart med tanke på om det skulle bli vekke, eller om noen skulle tatt det? litt personlig heh..spør:-)

Gjest hvor hendvende seg

Du har rett til å få kopi av alt som er skrevet om deg. Du må betsille kopi fra hver enkelt enhet. Sannsynligvis har ingen det hele samlet.

Det koster 70 kroner (fra hver enhet).

Hvem er det man henvender seg ved et sykehus for å få kopi av journalen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...