Gå til innhold

Hvordan kan jeg beholde behandleren min?

Anbefalte innlegg

Gjest tussipia

Har snart siste time med terapauten min om ikke så alt for lenge. Jeg er ikke klar for å avslutte behandlingen. Har akkurat begynt å få fram følelsene mine, og jeg er mere åpen i forhold til det jeg var før. Nå har jeg ingen jeg kan snakke med eller betro meg til!!!! Jeg vil ikke slutte, ikke nå. Vet ikke om jeg takler det jeg møter på. For hele meg er et stort kaos akkurat nå. Og det er lenge å vente til jeg skal på Betanina Malvik.

Jeg trenger råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273260-hvordan-kan-jeg-beholde-behandleren-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan eller om det er mulig å beholde behandleren din. Har du fortalt han hva du føler om dette? Kanskje det vil hjelpe.

Prøv å se positive i det at de mener at du ikke trenger denne behandleren mer. Hvis ikke det hjelper får du trøste deg med at det er helt vanlig med "seprasjons angst" når en slutter.

Gjest tussipia

Jeg vet ikke hvordan eller om det er mulig å beholde behandleren din. Har du fortalt han hva du føler om dette? Kanskje det vil hjelpe.

Prøv å se positive i det at de mener at du ikke trenger denne behandleren mer. Hvis ikke det hjelper får du trøste deg med at det er helt vanlig med "seprasjons angst" når en slutter.

Grunn til at jeg slutter i behandlingen der er at behandleren min ikke klarer å hjelpe meg. Jeg er for plaget til at hun kan hjelpe meg. Hun mener jeg trenger mer hjelp enn det hun kan gi meg.

Og, ja jeg har fortalt hva jeg føler rundt dette. Men jeg må nok innse at jeg ikke kan være avhengig av alle jeg møter.

Grunn til at jeg slutter i behandlingen der er at behandleren min ikke klarer å hjelpe meg. Jeg er for plaget til at hun kan hjelpe meg. Hun mener jeg trenger mer hjelp enn det hun kan gi meg.

Og, ja jeg har fortalt hva jeg føler rundt dette. Men jeg må nok innse at jeg ikke kan være avhengig av alle jeg møter.

Du kan jo fortelle henne at du trenger støttesamtaler. Selv om hun ikke føler hun kan hjelpe deg trenger du jo tydeligvis noen å snakke med. Kommunene har som regel psykiatriske sykepleiere som har støttesamtaler, kanskje du kunne få hjelp der. Eller om du får hjelp hos en behandler der du går. Om de mener de ikke klarer å behandle deg mer bør de kunne tilby deg samtaler så du holder deg på beina! Fortell hva du trenger, kanskje de kan tilby deg noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...