Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest porsche
Skrevet

Kjøpte mitt Porsche design ur for snart 10 år siden for vel 12.000 kroner. Det er verdt hver krone, og jeg gleder meg over det hver dag.

Jeg er litt hekta på klokker, men har til nå ikke funnet noen klokke som jeg liker bedre enn den jeg har :-)

Skrevet

Favorittklokka er en nydelig Cartier sak som jeg fikk i gave fra faren min for mange år siden.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har Seiko ur.

Fikk det i julegave av mannen min for 7-8 år siden. Så prisen vet jeg ikke, men kan tenke meg 12-1500 kr.

Gjest Seikoo
Skrevet

Jeg har Seiko ur.

Fikk det i julegave av mannen min for 7-8 år siden. Så prisen vet jeg ikke, men kan tenke meg 12-1500 kr.

Med mindre det er av gull, er fsvært få Seiko-ur så dyre. Du får de helt ned i 1000 kr.

Gjest Seikoo
Skrevet

Jeg har Seiko ur.

Beklager, trodde det sto 12-15000. :-/

Gjest miss orange
Skrevet

Jeg har mange! Bl.a. arveklokke etter mormor, 50-kroners fra Kanariøyene og et lekkert ur med diamanter som jeg fikk i sølvbryllupsgave fra min mann, verdt nesten 20.000. Og så har jeg flere til mellom 100 og 1000 kroner. JA, jeg har klokkedilla!

Gjest klokkesmadrer
Skrevet

En billig en fra Claes Ohlson.

Jeg er kjempeflink til å ødelegge klokker, så jeg har gitt opp å gå med dyre.

Mista nikket
Skrevet

Har 2 stk., men elsker å se på, kjøpe og må gi bort. Svært få jeg tåler. I skuffen har jeg Certina gullur med massiv gullenke, ca 25-30 sa urmakeren. På armen har jeg også et certinaur som jeg kjøpte til 1/2 pris ca 700,- med lærrem.

Skrevet

Lorus. Kosta 699,- for 4 år siden. Går som ei klokke, har aldri vært noen problemer, har vel knapt skiftet batteri!

Hadde før det 2 ur i 2000-kronersklassen, det ene bare stoppet så fort jeg tok det av meg (!), selv etter batteribytte og urverkbytte (butikken påsto i alle fall at de hadde skiftet urverk...) så var det like ille. Den andre ramlet fra hverandre rett og slett, pynteringen rundt urskiva falt av og det ene festet for splinten til reima ble skjevt og knakk da urmakeren skulle fikse det. Bare dritt med andre ord. Blir ikke noen dyr klokke på meg flere ganger, med mindre jeg får den i gave (som var tilfelle med begge de to dyre).

Mista nikket
Skrevet

Lorus. Kosta 699,- for 4 år siden. Går som ei klokke, har aldri vært noen problemer, har vel knapt skiftet batteri!

Hadde før det 2 ur i 2000-kronersklassen, det ene bare stoppet så fort jeg tok det av meg (!), selv etter batteribytte og urverkbytte (butikken påsto i alle fall at de hadde skiftet urverk...) så var det like ille. Den andre ramlet fra hverandre rett og slett, pynteringen rundt urskiva falt av og det ene festet for splinten til reima ble skjevt og knakk da urmakeren skulle fikse det. Bare dritt med andre ord. Blir ikke noen dyr klokke på meg flere ganger, med mindre jeg får den i gave (som var tilfelle med begge de to dyre).

Ler av det du skriver, går som ei klokke, :-)

Skrevet

Ler av det du skriver, går som ei klokke, :-)

*Knegg* Den gjør jo det! :o) Mer enn det den første dyr-klokka mi gjorde kan man trygt si...

Mista nikket
Skrevet

*Knegg* Den gjør jo det! :o) Mer enn det den første dyr-klokka mi gjorde kan man trygt si...

Joa, men det er et uttrykk som en bruker om alt annet:-)

Skrevet

Joa, men det er et uttrykk som en bruker om alt annet:-)

Vet det, men det passer godt i dette tilfellet og! ;o)

Gjest Perfume
Skrevet

Har 2stk fra CMYK som kostet under 200kr og en Candino jeg har fått i gave.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...