Gå til innhold

dere som har vært gift en stund

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vår 10 års bryllupsdag var vi på fotballkamp og så 8-åringen spille.

Vi hadde med kake og delte ut til alle barn og foreldre og det var fint vær. Det var egentlig en bra dag :-)

"Vi hadde med kake og delte ut til alle barn og foreldre og det var fint vær. Det var egentlig en bra dag :-)"

Vet du, jeg fikk så god følelse av å lese det du sa. Det var en liten reminder om å sette pris på de enkle tingene i livet, og du fikk det til å høres ut som om dere hadde en ordentlig hyggelig dag! :) Måtte bare si det. :)

Skrevet

Bowling! hehe, det kan man legge til en ukedag eller ei vanlig helg :)

Min mann er nok mere romantisk, han spør stadig eller sier han ønsker seg en hotellhelg bare med meg ;) (Han tenner telys på kveldene her osv ) Og aller helst ei uke langt avsted. Jeg har aldri likt å være langt borte fra ungene, så det har ikke blitt til det enda. Han hadde svimet av om jeg slang opp utenlandsreise til bryllupsdagen :) Da skal jeg være full om jeg må fly noe sted. Har aldri flydd, pga min frykt og senere mine barn. Kanskje jeg skal få kurert dette? Hehe gosj nå ble jeg stresset!

Må bare fortelle om da jeg dro til syden med to venninner da mellomste var halvannet år. Jeg klarte å sovne mens vi takset ut av rullebanen, altså FØR vi var kommet i lufta! Gjett om de andre har mobbet meg for det!

Ellers så sov jeg ekstremt mye de første to-tre døgnene, deretter sov jeg godt og lenge, både om natta og om dagen ute i sola :-)

Skrevet

Må bare fortelle om da jeg dro til syden med to venninner da mellomste var halvannet år. Jeg klarte å sovne mens vi takset ut av rullebanen, altså FØR vi var kommet i lufta! Gjett om de andre har mobbet meg for det!

Ellers så sov jeg ekstremt mye de første to-tre døgnene, deretter sov jeg godt og lenge, både om natta og om dagen ute i sola :-)

Å jøss :) Stakkars, du trengte denne turen for å sove litt ut. Ja man har godt av å bort fra sine egne innimellom. Men du har tydeligvis ikke flyskrekk, heldig du!

Skrevet

Bowling! hehe, det kan man legge til en ukedag eller ei vanlig helg :)

Min mann er nok mere romantisk, han spør stadig eller sier han ønsker seg en hotellhelg bare med meg ;) (Han tenner telys på kveldene her osv ) Og aller helst ei uke langt avsted. Jeg har aldri likt å være langt borte fra ungene, så det har ikke blitt til det enda. Han hadde svimet av om jeg slang opp utenlandsreise til bryllupsdagen :) Da skal jeg være full om jeg må fly noe sted. Har aldri flydd, pga min frykt og senere mine barn. Kanskje jeg skal få kurert dette? Hehe gosj nå ble jeg stresset!

Tenner han telys!!!? Dæven, skal vi bytte mann? ;-)

Jeg kjenner meg igjen i det med å reise fra ungene...I januar var vi begge to borte fra ungene i nesten to hele dager og det var nok *hehe*

Meld deg på flyskrekkurs! Jeg er ikke akkurat overbegeistra for flyturer jeg heller, men heldigvis klarer jeg det fint :)

Skrevet

"Vi hadde med kake og delte ut til alle barn og foreldre og det var fint vær. Det var egentlig en bra dag :-)"

Vet du, jeg fikk så god følelse av å lese det du sa. Det var en liten reminder om å sette pris på de enkle tingene i livet, og du fikk det til å høres ut som om dere hadde en ordentlig hyggelig dag! :) Måtte bare si det. :)

Takk!

Det er sant at vi hadde en fin dag. I ettertid tror jeg egentlig ikke vi kunne hatt bedre minner fra den dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...