Gå til innhold

Trailer i "ræva"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei inn til jobb i dag (ja, jeg har begynt å kjøre selv nå!) lå jeg alt i ca. 10 km/t over fartsgrensa (alle gjør det akkurat der) og fikk selvfølgelig alikevel en svær brødbil (trailer nesten) i ræva på min lille golf. Ok, noen meter lengre frem la jeg meg ut i høyre felt så fort jeg hadde sjansen for å slippe ham forbi og fordi jeg skulle av litt lengre opp. Men kjørte han forbi?! Neida! Han fulgte etter meg over i høyre fil og lå like klistra til støtfangeren min! Det er faen ikke nødvendig altså! Jeg skjønner at han la seg over til høyre for det er opp en bratt bakke om han hadde ikke klart å holde verken 70 el 80 opp der sannsynligvis, men han kunne holdt litt avstand da! *Snøft*

Skrevet

Du har draget forstår jeg, tilogmed i bil, også bakfra ;) hehe. Men ja det er irriterende og forstyrrende når de legger seg så nærme! *grr*

Jeg var redd han hadde kjørt i deg da jeg så overskriften din!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sånt er irriterendes!

Men du, ønsk meg lykke til da, jeg skal straks sette meg ut i bilen, og det er lenge siden sist jeg kjørte.

*tenker på hvor flink Lillemus er, og stålsetter meg*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176709600' post='3592310]

Sånt er irriterendes!

Men du, ønsk meg lykke til da, jeg skal straks sette meg ut i bilen, og det er lenge siden sist jeg kjørte.

*tenker på hvor flink Lillemus er, og stålsetter meg*

*Sender masse varme tanker og gode vibber nedover* Dette går så bra! :o)

Skrevet

*Sender masse varme tanker og gode vibber nedover* Dette går så bra! :o)

Takk takk. :o)

Jeg ser ruta foran meg i hodet, men har en OK følelse på det hele. Jeg vet at jeg kan veien. Er i grunnen parkeringen jeg gruer meg aller mest til, det er jo biler og folk overalt jo.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176709840' post='3592316]

Takk takk. :o)

Jeg ser ruta foran meg i hodet, men har en OK følelse på det hele. Jeg vet at jeg kan veien. Er i grunnen parkeringen jeg gruer meg aller mest til, det er jo biler og folk overalt jo.

Samme her - parkering er dritskummelt! Men jeg klarer å rygge meg inn så lenge jeg har minst ledige parkeringsplasser i alle fall.. :o) Å kjøre rett inn og rygge ut er lettere i grunnen.

Skrevet

Samme her - parkering er dritskummelt! Men jeg klarer å rygge meg inn så lenge jeg har minst ledige parkeringsplasser i alle fall.. :o) Å kjøre rett inn og rygge ut er lettere i grunnen.

Jeg må kjøre rett inn, så rygger jeg ut etterpå. Nå har vi ordnet tunet vårt her, slik at jeg må rygge ut, og det har gitt meg god trening.

Så sier sambo at jeg bare skal puste, se meg rundt, tenke på hva som skjer når jeg vrir på rattet, ta meg god tid. Og vips er jeg ute :o)

Skal innrømme at jeg parkerer ikke i den verste mølja ved inngangen, den bilen som står alene borti der, den er min ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176710050' post='3592318]

Jeg må kjøre rett inn, så rygger jeg ut etterpå. Nå har vi ordnet tunet vårt her, slik at jeg må rygge ut, og det har gitt meg god trening.

Så sier sambo at jeg bare skal puste, se meg rundt, tenke på hva som skjer når jeg vrir på rattet, ta meg god tid. Og vips er jeg ute :o)

Skal innrømme at jeg parkerer ikke i den verste mølja ved inngangen, den bilen som står alene borti der, den er min ;o)

Sånn er det her også - den bilen som står helt alene aller borterst, den er Lillemus sin. :o) Men hvorfor ikke, noen må jo bruke den parkeringsplassen også!

Skrevet

Du har draget forstår jeg, tilogmed i bil, også bakfra ;) hehe. Men ja det er irriterende og forstyrrende når de legger seg så nærme! *grr*

Jeg var redd han hadde kjørt i deg da jeg så overskriften din!

Heldigvis kjørte han ikke inn i meg, men jeg var litt sjelven en liten stund ja, til jeg fikk kjørt av dit jeg skulle.

Skrevet

Mamma får også helt noia om det kommer en trailer bak i ræva på henne. Så snart hun får sjansen er det rett i en busslomme. Selv har jeg førerkort, men er for pysete til å kjøre.

Skrevet

Mamma får også helt noia om det kommer en trailer bak i ræva på henne. Så snart hun får sjansen er det rett i en busslomme. Selv har jeg førerkort, men er for pysete til å kjøre.

Jeg har også vært for pysete til å kjøre, men kjæresten min har gitt meg det nødvendige, kjærlige sparket bak så nå er jeg bak rattet gitt! :o) Første turen helt alene var på fredag og siden har jeg kjørt! ;o) Tør jeg så tør du og!

Skrevet

Jeg har også vært for pysete til å kjøre, men kjæresten min har gitt meg det nødvendige, kjærlige sparket bak så nå er jeg bak rattet gitt! :o) Første turen helt alene var på fredag og siden har jeg kjørt! ;o) Tør jeg så tør du og!

Jeg har også fått noen kjærlige spark der bak, men nå tror jeg han har gitt meg opp. Jeg blir så anspent av å kjøre. Vi har jo kjørt litt, men jeg er kjempesliten etterpå. Å sende meg avgårde helt alene er nok ikke helt trygt.

Du er kjempetøff :o) Jeg skulle hatt en liten golf sjøl.

Skrevet

Jeg har også fått noen kjærlige spark der bak, men nå tror jeg han har gitt meg opp. Jeg blir så anspent av å kjøre. Vi har jo kjørt litt, men jeg er kjempesliten etterpå. Å sende meg avgårde helt alene er nok ikke helt trygt.

Du er kjempetøff :o) Jeg skulle hatt en liten golf sjøl.

Jeg kjører ikke hans diiiigre stasjonsvogn jeg heller! Man må ha en bil som passer en, det mener nå jeg. :o) Du får kjøpe deg ei gammel "bulkekjerre" og la det stå til. Helst med en annen enn mannen din i passasjersetet.... Han slapper du tydeligvis ikke av med der, hva med en venninne?

Skrevet

Jeg kjører ikke hans diiiigre stasjonsvogn jeg heller! Man må ha en bil som passer en, det mener nå jeg. :o) Du får kjøpe deg ei gammel "bulkekjerre" og la det stå til. Helst med en annen enn mannen din i passasjersetet.... Han slapper du tydeligvis ikke av med der, hva med en venninne?

Om ikke så altfor lenge kommer du til å kjøre stasjonsvogna også. :)

Skrevet

Han er faktisk utrolig grei å ha med i bilen, så heller han enn en venninne. Han er alltid så positiv og blid :o) Vi har en svær 9-seter, vet ikke helt om jeg tør å kjøre den. Den var minibuss inntil vi fjernet et sete. Fordelen med en sånn bil er at man har så god oversikt.

Tror jeg foretrekker å kjøre en liten bil..

Skrevet

Han er faktisk utrolig grei å ha med i bilen, så heller han enn en venninne. Han er alltid så positiv og blid :o) Vi har en svær 9-seter, vet ikke helt om jeg tør å kjøre den. Den var minibuss inntil vi fjernet et sete. Fordelen med en sånn bil er at man har så god oversikt.

Tror jeg foretrekker å kjøre en liten bil..

Koster ikke mange kronene for ei lita bulkekjerre vet du. Min var nylig vist for EU-kontroll og kostet 8900,- inkl. eu-sjekken. + omregistrering og forsikring. Regner med den holder et par år (den er fra 1985) før jeg investerer litt mer i en nyere bil.

Skrevet

Om ikke så altfor lenge kommer du til å kjøre stasjonsvogna også. :)

*Hehe* Joda, nå skulle jeg nok klart det, men golfen passer meg mye bedre. :o) I alle fall i byen hvor det ikke er så god plass alltid, han stønner og akker seg over de små parkeringsplassene selv så...

Skrevet

Da tråkker jeg hardt på bremsen, og kikker i speilet og ser hva reaksjonen blir. Men jeg stopper ikke opp eller noe, da, jeg bare reduserer farten brått før jeg akselererer opp til farten jeg holdt i utgangspunktet, bare så vedkommende bak for seg en "støkk". Da pleier de aller aller fleste å holde litt lenger avstand etterpå.

Gjest Perfume
Skrevet

Get used to it. Han blir neppe den siste. Finnes mange uvettige sjåfører som ikke har skjønt 1001-1002-1003. Spesielt på vinterføre er det livsfarlig å ligge klistret til bilen foran.

Skrevet

Get used to it. Han blir neppe den siste. Finnes mange uvettige sjåfører som ikke har skjønt 1001-1002-1003. Spesielt på vinterføre er det livsfarlig å ligge klistret til bilen foran.

Håpet på kontroll, da hadde lappen hans røket, yrkessjåfør og allting, men det erjo ikke kontroll når man gjerne skulle hat en!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...