Gå til innhold

Amming og silikon

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Man kan vel ikke amme når man har lagt inn silikon i brystene?

Skrevet

Noen hevder man kan, men etter alle skrekkhistoriene jeg har hørt om silikon, mener jeg har hørt det i forbindelse med amming og barnets helse også, så hadde jeg ikke tatt sjansen. Men det er meg da.

Gjest Tror da det:)
Skrevet

www.fornebuklinikken.no-Der står det meste man kan lure på.. Der skriver de at man kan amme med brystinnlegg.. Det eneste er vel at brystene kan blir litt ``stygge``??

Skrevet

I de fleste tilfeller kan man visst det, det er når man har tatt brystreduksjon at det kan være vanskelig å amme etterpå.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

I de fleste tilfeller kan man visst det, det er når man har tatt brystreduksjon at det kan være vanskelig å amme etterpå.

Hvorfor er det vanskelig etter en brystreduksjon?

Skrevet

Takk for vintipsene! Den røde var helt fantastisk til lammelåret - og til å drikke utover kvelden! Den hvite var veldig god mens den var kald, men ikke noe særlig som lunken, men det gjelder vel alle hvitviner? Tørr og god, slik hvitviner skal være :-)

Gjest miiiiaiaiai
Skrevet

fordi det er mange kjerttelvev/melkekanaler i brystet som kan bli kuttet vekk og ikke alltid det funker sy de sammen/koble de sammen igjen. Fjernes ikke bare fett, men vev også. Som mange som behøver brystreduksjon har mye av. Derfor hjelper ikke det å slanke seg for å få mindre pupper, men en må til med operasjon.

Skrevet

Takk for vintipsene! Den røde var helt fantastisk til lammelåret - og til å drikke utover kvelden! Den hvite var veldig god mens den var kald, men ikke noe særlig som lunken, men det gjelder vel alle hvitviner? Tørr og god, slik hvitviner skal være :-)

Åh, så hyggelig at du likte de! :) Håper du hadde en fin tur. :)

Gjest lurer jeg på
Skrevet

fordi det er mange kjerttelvev/melkekanaler i brystet som kan bli kuttet vekk og ikke alltid det funker sy de sammen/koble de sammen igjen. Fjernes ikke bare fett, men vev også. Som mange som behøver brystreduksjon har mye av. Derfor hjelper ikke det å slanke seg for å få mindre pupper, men en må til med operasjon.

Mange får mye mindre bryster av å slanke seg..Blant andre meg selv..:)

Skrevet

Ved en reduksjon skjæres det jo i brystet og mange blodårer og melkeganger kuttes. Hadde en gang en bekjent som prøvde å amme etter brystreduksjon, men måtte gi opp da det var veldig blodig det som kom ut av brystene.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at silikon kan legges inn på to måter, enten over eller under musklene. Så da har nok det litt å si hvilken måte man velger kanskje? Den under muskelen er vel mest logisk at kan "virke til amming" hvis det går.

Gjest redusert
Skrevet

Mine bryst minker/minket neppe en gram ved slanking. Men jeg har operert vekk nesten en kilo av hvert bryst.

Legen sa at de prøver å ikke ødelegge melkekjertlene på unge kvinner som håper å få flere barn.

Gjest miiiiaiaiai
Skrevet

ja og DE behøver jo ikke brystreduksjon :-)

doh.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

ja og DE behøver jo ikke brystreduksjon :-)

doh.

Underfundig at det varierer så mye fra person til person..

Gjest miiiiaiaiai
Skrevet

Underfundig at det varierer så mye fra person til person..

Det kalles gener.

Ser ikke noe underfundig med det. Jeg er fornøyd med mine pupper i D-E cup og en del fitter på nett tror jeg må være feit om jeg skriver jeg har den størrelsen. Men jeg ser jaggu mange jenter som er mye kraftigere enn meg med mye mindre pupper, fordi det havner på baken og magen.

Så en dame på aerobicen idag med svære pupper nedover magen, resten av henne var smal.

Intet underfundig med det.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Det kalles gener.

Ser ikke noe underfundig med det. Jeg er fornøyd med mine pupper i D-E cup og en del fitter på nett tror jeg må være feit om jeg skriver jeg har den størrelsen. Men jeg ser jaggu mange jenter som er mye kraftigere enn meg med mye mindre pupper, fordi det havner på baken og magen.

Så en dame på aerobicen idag med svære pupper nedover magen, resten av henne var smal.

Intet underfundig med det.

Kaller du meg en f****?

Gjest miiiiaiaiai
Skrevet

Kaller du meg en f****?

nei, jeg har ikke kalt deg noen ting som helst.

sliter litt med å lese du?

Vel, om du er den som har kalt meg feit da jeg spurte et spm om bh, så ja, DA kaller jeg deg gjerne en fitte. Ingen kaller meg FEIT uten at jeg reagerer.

Men om det ikke var deg er det vel ingen grunn til å reagere.:-)

Gjest Herrejemini
Skrevet

nei, jeg har ikke kalt deg noen ting som helst.

sliter litt med å lese du?

Vel, om du er den som har kalt meg feit da jeg spurte et spm om bh, så ja, DA kaller jeg deg gjerne en fitte. Ingen kaller meg FEIT uten at jeg reagerer.

Men om det ikke var deg er det vel ingen grunn til å reagere.:-)

Åh, herregud. Er du 13 eller 14?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...