Gjest lurer jeg på Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Man kan vel ikke amme når man har lagt inn silikon i brystene? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Noen hevder man kan, men etter alle skrekkhistoriene jeg har hørt om silikon, mener jeg har hørt det i forbindelse med amming og barnets helse også, så hadde jeg ikke tatt sjansen. Men det er meg da. 0 Siter
Gjest Tror da det:) Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 www.fornebuklinikken.no-Der står det meste man kan lure på.. Der skriver de at man kan amme med brystinnlegg.. Det eneste er vel at brystene kan blir litt ``stygge``?? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 I de fleste tilfeller kan man visst det, det er når man har tatt brystreduksjon at det kan være vanskelig å amme etterpå. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 I de fleste tilfeller kan man visst det, det er når man har tatt brystreduksjon at det kan være vanskelig å amme etterpå. Hvorfor er det vanskelig etter en brystreduksjon? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 I de fleste tilfeller kan man visst det, det er når man har tatt brystreduksjon at det kan være vanskelig å amme etterpå. Takk for vintipsene! Den røde var helt fantastisk til lammelåret - og til å drikke utover kvelden! Den hvite var veldig god mens den var kald, men ikke noe særlig som lunken, men det gjelder vel alle hvitviner? Tørr og god, slik hvitviner skal være :-) 0 Siter
Gjest miiiiaiaiai Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hvorfor er det vanskelig etter en brystreduksjon? fordi det er mange kjerttelvev/melkekanaler i brystet som kan bli kuttet vekk og ikke alltid det funker sy de sammen/koble de sammen igjen. Fjernes ikke bare fett, men vev også. Som mange som behøver brystreduksjon har mye av. Derfor hjelper ikke det å slanke seg for å få mindre pupper, men en må til med operasjon. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Takk for vintipsene! Den røde var helt fantastisk til lammelåret - og til å drikke utover kvelden! Den hvite var veldig god mens den var kald, men ikke noe særlig som lunken, men det gjelder vel alle hvitviner? Tørr og god, slik hvitviner skal være :-) Åh, så hyggelig at du likte de! Håper du hadde en fin tur. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 fordi det er mange kjerttelvev/melkekanaler i brystet som kan bli kuttet vekk og ikke alltid det funker sy de sammen/koble de sammen igjen. Fjernes ikke bare fett, men vev også. Som mange som behøver brystreduksjon har mye av. Derfor hjelper ikke det å slanke seg for å få mindre pupper, men en må til med operasjon. Mange får mye mindre bryster av å slanke seg..Blant andre meg selv.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hvorfor er det vanskelig etter en brystreduksjon? Ved en reduksjon skjæres det jo i brystet og mange blodårer og melkeganger kuttes. Hadde en gang en bekjent som prøvde å amme etter brystreduksjon, men måtte gi opp da det var veldig blodig det som kom ut av brystene. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg mener å ha hørt at silikon kan legges inn på to måter, enten over eller under musklene. Så da har nok det litt å si hvilken måte man velger kanskje? Den under muskelen er vel mest logisk at kan "virke til amming" hvis det går. 0 Siter
Gjest redusert Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Mange får mye mindre bryster av å slanke seg..Blant andre meg selv.. Mine bryst minker/minket neppe en gram ved slanking. Men jeg har operert vekk nesten en kilo av hvert bryst. Legen sa at de prøver å ikke ødelegge melkekjertlene på unge kvinner som håper å få flere barn. 0 Siter
Gjest miiiiaiaiai Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Mange får mye mindre bryster av å slanke seg..Blant andre meg selv.. ja og DE behøver jo ikke brystreduksjon :-) doh. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 ja og DE behøver jo ikke brystreduksjon :-) doh. Underfundig at det varierer så mye fra person til person.. 0 Siter
Gjest miiiiaiaiai Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Underfundig at det varierer så mye fra person til person.. Det kalles gener. Ser ikke noe underfundig med det. Jeg er fornøyd med mine pupper i D-E cup og en del fitter på nett tror jeg må være feit om jeg skriver jeg har den størrelsen. Men jeg ser jaggu mange jenter som er mye kraftigere enn meg med mye mindre pupper, fordi det havner på baken og magen. Så en dame på aerobicen idag med svære pupper nedover magen, resten av henne var smal. Intet underfundig med det. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Det kalles gener. Ser ikke noe underfundig med det. Jeg er fornøyd med mine pupper i D-E cup og en del fitter på nett tror jeg må være feit om jeg skriver jeg har den størrelsen. Men jeg ser jaggu mange jenter som er mye kraftigere enn meg med mye mindre pupper, fordi det havner på baken og magen. Så en dame på aerobicen idag med svære pupper nedover magen, resten av henne var smal. Intet underfundig med det. Kaller du meg en f****? 0 Siter
Gjest miiiiaiaiai Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Kaller du meg en f****? nei, jeg har ikke kalt deg noen ting som helst. sliter litt med å lese du? Vel, om du er den som har kalt meg feit da jeg spurte et spm om bh, så ja, DA kaller jeg deg gjerne en fitte. Ingen kaller meg FEIT uten at jeg reagerer. Men om det ikke var deg er det vel ingen grunn til å reagere.:-) 0 Siter
Gjest Herrejemini Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 nei, jeg har ikke kalt deg noen ting som helst. sliter litt med å lese du? Vel, om du er den som har kalt meg feit da jeg spurte et spm om bh, så ja, DA kaller jeg deg gjerne en fitte. Ingen kaller meg FEIT uten at jeg reagerer. Men om det ikke var deg er det vel ingen grunn til å reagere.:-) Åh, herregud. Er du 13 eller 14? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.