Gå til innhold

Ti filmer - hvilke skal jeg beholde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk vunnet 10 DVD'er i en spørrekonkurranse, og fikk dem i hånda nå. Aner ikke om jeg kan bytte noen av dem, men kan noen her gi meg tips om de er verdt å beholde, eller om jeg skal bytte dem/evt gi dem bort:

Vår, sommer, høst, vinter og vår (Korea 2004)

The Matador (USA 2004)

Mot veggen (Tyrkia, 2003)

De ubestikkelige (USA 1987)

Match Point (USA 2005) - den har jeg sett

Wimbeldon (USA 2004)

Buddy (Norge, 2004) - den har jeg sett

Mission impossible (USA 1996)

Syriana (USA 2005)

Ocean's twelve (USA 2004) - den har jeg sett

Det var jo ikke helt nye filmer da - men noen av dem er sikkert gode....!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde beholdt Mission Impossible. :-D

Ocean's Twelve er så dårlig at det er pinlig i forhold til den første (Ocean's eleven).

Skrevet

Ocean's Twelve er så dårlig at det er pinlig i forhold til den første (Ocean's eleven).

Jeg så halparten av en av de Ocean-filmene, men gadd ikke se den ferdig. Husker ikke hvilken det var.

Mission impossible er vel min kjæres stil....så vi beholder sikkert den. Men de andre da - ikke noe bra?

Skrevet

Heh, jeg tror jammen jeg hadde beholdt alle!!! (Kanskje untatt Wimbeldon, Ocean 12 og eh, Buddy hvis du har sett den).

Ok - den tyrkiske kjenner jeg ikke. Den Koreanske har jeg ikke sett, men har hørt den skal være bra. Matador (hvis det er den med Pierce Brosnan som anti-Bond, så er den morsom.) Untouchables er jo en klassiker, Match Point er Woodys beste på årevis, Syriana er ganske bra, og Mission Impossible (1'eren) er jeg også veldig glad i.

Skrevet

Heh, jeg tror jammen jeg hadde beholdt alle!!! (Kanskje untatt Wimbeldon, Ocean 12 og eh, Buddy hvis du har sett den).

Ok - den tyrkiske kjenner jeg ikke. Den Koreanske har jeg ikke sett, men har hørt den skal være bra. Matador (hvis det er den med Pierce Brosnan som anti-Bond, så er den morsom.) Untouchables er jo en klassiker, Match Point er Woodys beste på årevis, Syriana er ganske bra, og Mission Impossible (1'eren) er jeg også veldig glad i.

Dette høres jo bra ut! Ikke krise altså, hvis jeg ikke får byttet noen....

De er forseglet med plast, men ikke med noe butikk-merke. Ble levert i en pose fra Free Record Shop.

hare1365380455
Skrevet

Jeg ville beholdt alle! Syriana har jeg sett, den er kjempegod. Noen har jeg ikke hørt om, men jeg ville nå sett de alikevel. Du kan jo sjekke de på imdb.com

hare1365380455
Skrevet

Men den er underholdende. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men den er underholdende. :)

Det syns jeg ikke. Etter den fikse avslutninga på Ocean's eleven burde det ikke vært laget noen oppfølger i det hele tatt. Og jeg står for det jeg sier, Ocean's twelve er bare elendig.

Gjest Perfume
Skrevet

Det syns jeg ikke. Etter den fikse avslutninga på Ocean's eleven burde det ikke vært laget noen oppfølger i det hele tatt. Og jeg står for det jeg sier, Ocean's twelve er bare elendig.

...og snart kommer Ocean's thirtheen...

Skrevet

Jeg ville beholdt alle! Syriana har jeg sett, den er kjempegod. Noen har jeg ikke hørt om, men jeg ville nå sett de alikevel. Du kan jo sjekke de på imdb.com

Kanskje jeg bare skal beholde dem ja... Har lys å gå bort i en butikk og spørre om det er muliug å bytte de jeg har sett, f.eks Buddy og Oceans twelve - kanksje i noen barnefilmer. Ungene fikk den hengeleppa da jeg sa at det bare var voksenfilmer.....

Var jeg ikke heldig???!!!! Trodde faktisk at det var noe lureri. Får så mange merkelige mailer, at jeg var kjempeskeptisk da jeg fikk vite at jeg hadde vunnet.... :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

...og snart kommer Ocean's thirtheen...

Ja, say no more! :-O

Gjest Perfume
Skrevet

Jeg ville byttet de filmene jeg hadde sett, om det var meg.

Jeg vant også 10 DVD'er for en tid siden og det var ingen problem å bytte filmene om de fremdeles hadde plasten på. Ta deg en tur rundtom og se om det er andre filmer du kan tenke deg. Hva med The Departed, Broakback Mountain eller Babel f.eks?

Skrevet

Jeg ville byttet de filmene jeg hadde sett, om det var meg.

Jeg vant også 10 DVD'er for en tid siden og det var ingen problem å bytte filmene om de fremdeles hadde plasten på. Ta deg en tur rundtom og se om det er andre filmer du kan tenke deg. Hva med The Departed, Broakback Mountain eller Babel f.eks?

Broakback Mountain......Ja, den leide jeg en gang, og mannen min fikk fullstendig krampe - han liker ikke å se to menn kose, for å si det mildt...... Greit nok at de gkør dert, men han vil ikke se det! Så det var en mislykket filmkveld :-D

Babel har han sett, og sagt at den MÅ jeg se, så den har jeg lyst å se ja!

Den siste du nevnte, vet jeg ikke noe om.

Men ja - jeg har bestemt meg for å prøve å bytte de jeg har sett, slik du sier!

hare1365380455
Skrevet

Kanskje jeg bare skal beholde dem ja... Har lys å gå bort i en butikk og spørre om det er muliug å bytte de jeg har sett, f.eks Buddy og Oceans twelve - kanksje i noen barnefilmer. Ungene fikk den hengeleppa da jeg sa at det bare var voksenfilmer.....

Var jeg ikke heldig???!!!! Trodde faktisk at det var noe lureri. Får så mange merkelige mailer, at jeg var kjempeskeptisk da jeg fikk vite at jeg hadde vunnet.... :-)

Så du hadde vært med i en konkurranse altså? Så heldig å vinne ti filmer! :D Du kan jo bytte de du har sett, ja. Kanskje Happy feet er noe for både ungene og dere voksne? Jeg har kjøpt den, men kun ungene har sett den.

Skrevet

Du må ihvertfall beholde de ubestikkelige!! :-D

Skrevet

Mannen min hadde ikke noe tro på at jeg fikk byttet de filmene jeg ikke ønsket å beholde - men det gjorde jeg! Ikke noe problem så lange plasten var rundt!

Så jeg leverte inn fire filmer jeg hadde sett, og byttet dem til to jeg gjerne ville ha - Babel og Over hekken.

Da blir nok både barn og voksne fornøyde :-)

God service i alle fall :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...