Gjest this is a signature Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Har hørt at tvn fremkaller mye støv.. Hvorfor/hvordan gjør den det?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 TV fremkaller ikke støv, men den tiltrekker seg støv. Det blir statisk elektrisitet av den, og dermed tiltrekkes støvpartiklene rundt om ellers i rommet/huset... Så det samler seg gjerne mye støv i og på TV'en, men den produserer ikke støv... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 TV fremkaller ikke støv, men den tiltrekker seg støv. Det blir statisk elektrisitet av den, og dermed tiltrekkes støvpartiklene rundt om ellers i rommet/huset... Så det samler seg gjerne mye støv i og på TV'en, men den produserer ikke støv... Føler bare at det blir mer støv når den står på... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Føler bare at det blir mer støv når den står på... Fordi TV'n da er påslått og dermed mer "elektrisk" (eller no'sånt ;-)). Ta hånda på TV-skjermen når den er påslått og deretter avslått. Du kjenner at skjermen er statisk. Den trekker dermed til seg masse støv. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Fordi TV'n da er påslått og dermed mer "elektrisk" (eller no'sånt ;-)). Ta hånda på TV-skjermen når den er påslått og deretter avslått. Du kjenner at skjermen er statisk. Den trekker dermed til seg masse støv. Ja, men jeg synes det kommer med støv enn når tvn er avslått.. Ikke at den bare tiltrekker seg støv, men at det er mer støv Har hørt at en stasjonær pc gjør det samme.. 0 Siter
petter smart Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Ja, men jeg synes det kommer med støv enn når tvn er avslått.. Ikke at den bare tiltrekker seg støv, men at det er mer støv Har hørt at en stasjonær pc gjør det samme.. Har du tungt for det? TVen tiltrekker seg kun støv når den er på. Da vil det selvfølgelig virke som om det er mer støv. Ellers svever mye mer av støvet rundt i lufta, uten at du ser den. En TV kan selvfølgelig ikke produsere støv. Det meste av støvet i et hus er faktisk død hud. 0 Siter
Gjest Lyspæra65 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Har du tungt for det? TVen tiltrekker seg kun støv når den er på. Da vil det selvfølgelig virke som om det er mer støv. Ellers svever mye mer av støvet rundt i lufta, uten at du ser den. En TV kan selvfølgelig ikke produsere støv. Det meste av støvet i et hus er faktisk død hud. for å utdype petter smart litt (mener ikke du har skrevet noe galt) men ja, det støver jo på alt i huset hele tida, det er normalt. Når da tven er så blir det mer støv på den pga den tiltrekker seg resten av støvet rundt også. Ble det enda enklere nå? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Ja, men jeg synes det kommer med støv enn når tvn er avslått.. Ikke at den bare tiltrekker seg støv, men at det er mer støv Har hørt at en stasjonær pc gjør det samme.. Når TV'n eller PC'n er påslått, tiltrekker den seg mer støv. TV'n "lager" ikke støv av seg selv. Hvis jeg forstod deg rett? ;-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Har du tungt for det? TVen tiltrekker seg kun støv når den er på. Da vil det selvfølgelig virke som om det er mer støv. Ellers svever mye mer av støvet rundt i lufta, uten at du ser den. En TV kan selvfølgelig ikke produsere støv. Det meste av støvet i et hus er faktisk død hud. Nei, jeg har ikke det. Har du? 0 Siter
petter smart Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Nei, jeg har ikke det. Har du? Du fikk to svar som sa at en TV ikke kan skape støv, men at den tiltrekker det og at det derfor kan virke som om det er mer støv. Likevel klarer du ikke å akseptere at TVen ikke lager støv. Hva i all verden skulle den lage støv av? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.