Gå til innhold

Til Nhd:hvis man er usikker/ikke husker fortid..

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Jeg skrev et innlegg om mulig overgrep i går.

Jeg tror selv at jeg hadde klart å legge dette fra meg, om jeg visste svaret på om minnene er ekte eller ikke.

Hva tror du? Erdet bedre å ikke vite? Jeg har så lyst til å legge dette fra meg, en gang for alle. Jeg tror et svar eller råd fra deg ville hjelpe meg betraktelig i dette..

Det hjalp meg masse at du ga meg et håp om bedring også. Jeg har merket en viss bedring etter det, så tusen takk om du vil svare på dette også :-)

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg tror det er best å holde fokus på i dag og fremtiden.

Når det gjelder fortiden, anbefaler jeg at en forholder seg til det en vet og husker klart. Spekulasjoner om mulige hendelser kommer det sjelden noe godt ut av at en dveler ved. De kan uansett ikke forandres.

Gjest Jente31

Når det gjelder fortiden, anbefaler jeg at en forholder seg til det en vet og husker klart. Spekulasjoner om mulige hendelser kommer det sjelden noe godt ut av at en dveler ved. De kan uansett ikke forandres.

Jeg har visst (igjen) havnet i feil spor. Har skjedd noen ganger i det siste det, nå.

Jeg tror kansje jeg gjør det for å "flykte" fra nåtidens vanskeligheter?

Har jo ikke hengt meg særlig oppi dette før heller. Det har bare ligget der som et slags spm.tegn..

Det var godt å få din uttalelse på akkurat dette!

Så tusen takk for at du leder meg på rett spor. Det tror jeg vil hjelpe meg stort.

Gjest Jente31

Du har ikke bare ledet meg inn på rett spor. Men kansje kan jeg få det spm.tegnet til å forsvinne også nå, og dermed oppleve enda mer lettelse! For som du sier, det kommer ikke noe godt utav å dvele ved noe en ikke er sikker på... Så ja - takk igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...