Gå til innhold

Er sidene ferdig utviklet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sidene på DOL ferdig utviklet? Jeg synes funksjonen er mye dårligere enn før. Må rulle ned på skjermen for hvert innlegg man leser. Av den grunn er jeg nesten aldri på besøk lenger heller.

Gjest mandolina
Skrevet

Du kan få horisontal inndeling.

Logg inn og gå til min side, der kan du velge om du vil ha horisontal inndeling, deretter må du trykkke på et forum og vips så står svarene til høyre for overskriftene.

For fremtiden må du logge inn og da får du automatisk denne inndelingen.

Hilsen

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har etterlyst "nye i utvalgte" da dette var min startside i DOL tidligere.

Ledelsen har lovt at denne funksjonen skal komme på plass.

Skrevet

Logg inn og gå til min side, der kan du velge om du vil ha horisontal inndeling, deretter må du trykkke på et forum og vips så står svarene til høyre for overskriftene.

Hilsen

Du mener vel vertikal inndeling? Som var den gamle formen og etter min mening bedre enn horisontal.-)

Gjest mandolina
Skrevet

Du mener vel vertikal inndeling? Som var den gamle formen og etter min mening bedre enn horisontal.-)

Ja, jeg mener vertikal inndeling.

Hilsen

Gjest bipolarII jeg...visst
Skrevet

Hilsen

Tusen takk for infoen! Da ble det hele mye bedre med en gang!

Gjest mandolina
Skrevet

Det står på "min side":

"Bytt til horisontal (Ny Doktor Online stil) foruminndeling."

Men det må være feil, for det er da vertikal deling en bytter til eller hva?

Hilsen

Skrevet

Det står på "min side":

Hilsen

Ikke hvis du har valgt vertikal som ditt oppsett. :o)

Gjest mandolina
Skrevet

Ikke hvis du har valgt vertikal som ditt oppsett. :o)

Åh ja, nå ser jeg det, jeg får valget om horisontal deling, hvis jeg har valgt vertikal deling og omvendt.

Jeg kan bare svitsje over fra det ene oppsettet til det andre ettersom hvilket humør jeg er i.

Takk

Hilsen

Skrevet

Det står på "min side":

Hilsen

Hehe...neida...for jeg får opp vertikal inndeling jeg, uten å trykke for å få horisontal..om du skjønner....hva får du opp? Jeg foretrekker den gamle versjonen uten alle popp opp vinduene:-)

Gjest mandolina
Skrevet

Hehe...neida...for jeg får opp vertikal inndeling jeg, uten å trykke for å få horisontal..om du skjønner....hva får du opp? Jeg foretrekker den gamle versjonen uten alle popp opp vinduene:-)

Jeg rotet visst litt, for etterpå så jeg, at jeg får valget om horisontal deling, hvis jeg har valgt vertikal deling og omvendt.

Jeg kan bare svitsje over fra det ene oppsettet til det andre ettersom hvilket humør jeg er i.

Vertikal inndeling gir best oversikt, synes jeg også.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...