Gå til innhold

Den grusomme saken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forferdelig.. Jeg blir bare mer og mer USA-fiendtlig; det skjer nok ikke noe med våpenloven denne gangen heller.

Amerikanerne lærer aldri.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg synes det er helt forferdelig. Har medfølse! Jeg har hatt lyst til å reise utenlands for å studere, men tviler jeg gjør det nå.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er helt forferdelig. Har medfølse! Jeg har hatt lyst til å reise utenlands for å studere, men tviler jeg gjør det nå.

Forferdelig sak, men du kan da ikke la den påvirke ditt valg av studiested? *rister på hodet*

Gjest Tacomix
Skrevet

Forferdelig sak, men du kan da ikke la den påvirke ditt valg av studiested? *rister på hodet*

Jeg kommer nok aldri til å studere i USA. Det skjer jo så ofte sånne ting. Så jeg tror jeg velger "trygge" Norge jeg. Bare å riste på hode videre;) hehe. Nei, det skal jo ikke påvirke mine planer, men det er vansklig å ikke tenke slik også!

Skrevet

Forferdelig greier.

Jeg er helt sikker på at det nå ikke går så lenge før det dukker opp en lignende sak til der borte. Det kommer helt sikkert noe i kjølevannet av dette. Slike hendelser trigger flere til å gjøre noe lignende.

"Slike hendelser trigger flere til å gjøre noe lignende." Ja jeg er helt enig, sånn er det med alt..... La oss håpe det ikke skjer!

Skrevet

Forferdelig.. Jeg blir bare mer og mer USA-fiendtlig; det skjer nok ikke noe med våpenloven denne gangen heller.

Amerikanerne lærer aldri.

Amerikanerene lærer aldri sier du, ja det virker som de lar alt skure å gå. Håper bar norge lærer av dette......

Skrevet

Det går fint an å studere i norge ja :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det går fint an å studere i norge ja :)

Ja, det gjør det jammen:) Jeg blir litt skremt at det kan skje så mye fælt borti der så ofte. Så glad jeg bor i Norge:)

Håper jeg kommer inn på det jeg vil til høsten da:) Skriver mail på det jeg til uka, da har jeg det ikke så travelt som nå!

Skrevet

"Slike hendelser trigger flere til å gjøre noe lignende." Ja jeg er helt enig, sånn er det med alt..... La oss håpe det ikke skjer!

Enig, det får vi indelig håpe ikke skjer, men det har dessverre en tendens til å dukke opp et par saker i kjølvannet av noe sånt.

Skrevet

Enig, det får vi indelig håpe ikke skjer, men det har dessverre en tendens til å dukke opp et par saker i kjølvannet av noe sånt.

Som med hengingen av han derre.....(Står stille) Da hang mange barn seg.....grusomt!!

Skrevet

Som med hengingen av han derre.....(Står stille) Da hang mange barn seg.....grusomt!!

Huff ja, det er helt tragisk.

Har du lagt merke til flyulykker? De kommer sjeldent alene. Kommer den en så kommer det en til ikke så veldig lenge etterpå. Merkelige greier.

Gjelder ikke bare flyulykker heller.

Se bare på den tragiske båtulykken hvor 8 omkom. Rett etter på var det en annen båtulykke også

Skrevet

Huff ja, det er helt tragisk.

Har du lagt merke til flyulykker? De kommer sjeldent alene. Kommer den en så kommer det en til ikke så veldig lenge etterpå. Merkelige greier.

Gjelder ikke bare flyulykker heller.

Se bare på den tragiske båtulykken hvor 8 omkom. Rett etter på var det en annen båtulykke også

Det kommer som i rush tid. Noen ganger er det nå slik at "en ulykke kommer sjelden alene" Skummelt!

Skrevet

Ja, det gjør det jammen:) Jeg blir litt skremt at det kan skje så mye fælt borti der så ofte. Så glad jeg bor i Norge:)

Håper jeg kommer inn på det jeg vil til høsten da:) Skriver mail på det jeg til uka, da har jeg det ikke så travelt som nå!

Det har skjedd mye rart her i Norge også da, nettopp drap begått av psykiatriske pasienter. Riktignok ikke av 33 stk i slengen, men du vil må nok regne med å kunne møte på gale mennesker uansett hvor du befinner deg. Og våpen klarer de fint å skaffe seg enten det er lov eller ei. Dessverre.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det har skjedd mye rart her i Norge også da, nettopp drap begått av psykiatriske pasienter. Riktignok ikke av 33 stk i slengen, men du vil må nok regne med å kunne møte på gale mennesker uansett hvor du befinner deg. Og våpen klarer de fint å skaffe seg enten det er lov eller ei. Dessverre.

Ja, det skjer ting over hele verden. Men jeg kommer nok aldri til å reise til steder som det hele tiden skjer sånne skolegreier på. De lærer jo aldri de borti der. Så jeg blir i Norge, har ikke laget noen planer heller da om å reise. Bare at det hadde vært gøy,m men får se hva jeg gjør om noen år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...