Gå til innhold

hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har vært en kamp,

Jeg økte aurorixen fra 300 til 450 mg for noen dager siden,

dagen ettter fikk jeg et skikkelig sammenbrudd og jeg fikk panikk og gikk ned til 300 igjen.

Føler det er så vanskelig nå,

dødsangst og sykdomsangst tar overhånd og jeg gråter mye.

Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre.

Auroriksen gir meg ikke fysiske plager som andre medisiner jeg har brukt men om den gir meg noe psykisk er jeg usikker på.

Er redd for å øke igjen jeg,er faktisk blitt redd medisiner i det hele tatt.

Kjære noen,tror dere det finnes håp?

Jeg skal begynne hos psykolog på Torsdag og klamrer meg litt til det.

klem.

Skrevet

Hei. Hvis du forsøker å trappe sakte opp, kanskje det går bedre da?

Uansett, stå på 300 mg fram til du har vært hos psykologen.

Kanskje han har et godt tips til deg.

Lykke til hvertfall.

Skrevet

I natt, danses det på roser, vakkert, men fy som de stikker!!! au! :)

Gleder deg til og komme til psykolog? Vet du, jeg gleder meg sammen med deg, prøver og forestille meg hvordan det vil bli, før så ville jeg blitt døds redd av bare tanken, men inatt så forstår jeg det litt :) Håper du liker ham eller hun, at det ordner seg.. :)

Hva du spør om har jeg ikke svar på, men jeg tenker på deg iblandt, håper det går fremover, om en litt hompette :)

Skrevet

Hei. Hvis du forsøker å trappe sakte opp, kanskje det går bedre da?

Uansett, stå på 300 mg fram til du har vært hos psykologen.

Kanskje han har et godt tips til deg.

Lykke til hvertfall.

Hei!

Jeg tenker også som farmer sier at du kanskje burde trappe saktere opp? Noen tåler ikke en rask opptrapping. Kanskje du faktisk burde stå litt stille før du trapper opp igjen nå.

Ellers håper jeg du holder motet oppe. Du får klamre deg til psykolog timen som du selv sier, der får du sikkert snakket ut litt.

Klem.

ink1365380698
Skrevet

Aner ikke hvorfor mbo, men kanskje du gikk for fort opp. Panikk står ikke i bivirkningslista på Aurorix slik som på ssriene. Jeg har så mange kroppslige plager at jeg og til tider lider av sykdomsangst. Men det tror jeg ikke noen tabletter vil hjelpe meg meg. Tror heller på kognitiv terapi i forsøk på å endre tankemønsteret. Katastrofe tenkingen. Men man blir litt mere likeglad på AD, så noe hjelper det vel. Depresjonen min er blitt betydelig lettere på aurorix, men angsten tar det ikke , slik hjelper noe sosialt slik at jeg har kommet litt ut av huset igjen.(sliter, men det går) Men ingen ting hjelper på min såkalt somatiserte GAD (svimmelhet og energiløshet) som gir så mange kroppslige plager. Det forsvant ikke på cipralex, og ikke på aurorix. Så lurer på om jeg lider av CFS (cronical fatigue syndrom) siden jeg har hatt det siden 1994 og AD som hjelper på både deprejon og angst ikke hjelper på den biten i det hele tatt. Du må ikke slutte på Aurorix enda.. gi det litt tid, men gå rolig opp til 450 igjen. Del tabletten i fire og øk med toppen 0,75 mg i uka. En fjerdedel halve uka-- neste fjerdedel andre halvdel av uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...