Gå til innhold

fornuftig trening?

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei. Nå som fotballsesongen nettopp har sluttet blir det ikke mye trening på meg. Jeg og en veninne har derfor satt opp en treningsplan til 1.juli. (Da skal vi på ferie og satser på å ha gått ned litt) Det vi lurer på er om denne planen vil hjelpe oss til både å gå ned et par kg, og samtidig stramme opp litt:

5 dager i uken:

45min trampoline, 15min. vekt/styrke og 1time med muskelsimulator.

Hva syntes du om muskelsimulator-maskiner? To av veninnene mine har både gått ned flere kilo _og_ fått mye fastere kropp. Mannen min sier det bare er noe tull, men timene på disse klinikkene er jo ganske dyre og det er vel en grunn til det?

mvh Else-Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 dager i uken med trampoline??!! Husk at ved fettforbrenning skal du ikke ha høyere puls enn ca. 60 - 75 % av maks (Maks = 220-alder). Dessuten er 15 min. styrke altfor lite. Sats heller på 3-4 ganger pr. uke og tren kvalitetsmessig. Det vil si ca. 45-60 min. kondisjon med lav puls og deretter styrketrening for de største muskelgruppene, samt mage og rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

dette programmet kan nok bli vel og bra det. Det er viktig at dere begynner på et nivå som passer til formen deres.

Muskelstimulatorer tror jeg ikke er noe å satse på.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...