Gjest (Anonymous) Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Hei. Nå som fotballsesongen nettopp har sluttet blir det ikke mye trening på meg. Jeg og en veninne har derfor satt opp en treningsplan til 1.juli. (Da skal vi på ferie og satser på å ha gått ned litt) Det vi lurer på er om denne planen vil hjelpe oss til både å gå ned et par kg, og samtidig stramme opp litt: 5 dager i uken: 45min trampoline, 15min. vekt/styrke og 1time med muskelsimulator. Hva syntes du om muskelsimulator-maskiner? To av veninnene mine har både gått ned flere kilo _og_ fått mye fastere kropp. Mannen min sier det bare er noe tull, men timene på disse klinikkene er jo ganske dyre og det er vel en grunn til det? mvh Else-Karin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 5 dager i uken med trampoline??!! Husk at ved fettforbrenning skal du ikke ha høyere puls enn ca. 60 - 75 % av maks (Maks = 220-alder). Dessuten er 15 min. styrke altfor lite. Sats heller på 3-4 ganger pr. uke og tren kvalitetsmessig. Det vil si ca. 45-60 min. kondisjon med lav puls og deretter styrketrening for de største muskelgruppene, samt mage og rygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei, dette programmet kan nok bli vel og bra det. Det er viktig at dere begynner på et nivå som passer til formen deres. Muskelstimulatorer tror jeg ikke er noe å satse på. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.