Gå til innhold

Datahjelp-bilder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ta to bilder fra to forskjellige mapper på pcen og legge de ved siden av hverandre på et "ark".(Skal ikke printes ut..) Hvordan?Hvilket program?

Hjelp;)

Skrevet

Du kan faktisk gjøre dette i word,det eneste spørs på str på bilde om dere får 2 ved siden av hverandre:) Men bare klikk på bilde, og kopier.. og lim inn på word-dokumentet. Og gjør det samme med det andre bildet!:)

Lykke til!

Skrevet

Du kan faktisk gjøre dette i word,det eneste spørs på str på bilde om dere får 2 ved siden av hverandre:) Men bare klikk på bilde, og kopier.. og lim inn på word-dokumentet. Og gjør det samme med det andre bildet!:)

Lykke til!

Det har jeg prøvd!Og det gikk jo ikke..Andre forslag?

;-)

Skrevet

;-)

Det kommer an på hvordan du konfigurerer bildet....... For det går.

Skrevet

;-)

Det er da overhode ikke noe problem. Ta inn det første bildet, gå et par linjer ned og ta inn bilde 2. Hvis du ikke får til å legge dem ved siden av hverandre ved hjelp av musa så høyreklikk på det ene bildet, velg formater bilde og oppsett, velg så tett og nå skal du kunen plassere bildet hvor du vil i forhold til det andre.

Størrelsen regulerer du ved å klikke på bildet så det får ramme rund med prikker i hjørnene, dra i prikkene så justerer du størrelsen.

Skrevet

Det kommer an på hvordan du konfigurerer bildet....... For det går.

Takk for forslag,men får det ikke til.Når jeg kopierer og limer inn,kommer det bare en slags rubrikk som jeg kan dra utover.Drar jeg utover,kommer det en tallrekke.(Bildefilnr..)

Ikke vet jeg!

Skrevet

Takk for forslag,men får det ikke til.Når jeg kopierer og limer inn,kommer det bare en slags rubrikk som jeg kan dra utover.Drar jeg utover,kommer det en tallrekke.(Bildefilnr..)

Ikke vet jeg!

Hm.... Okey, du går på start så min datamaskin, så på den brukeren dokumentene ligger for så på mine bilder, klikk på bildet for så å høyre klikk, kopier... gå til word dokumentet så klikk høyre mus tast så lim inn???

Hvis dette ikke går så vet jeg ikke... prøv i powerpoint da??

Håpe d ordner seg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...