Gå til innhold

Har jeg lov å føle sinne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det høres ut som du har slitt nok du også, ja. 8 år med depresjon pga slitasje... Tungt. Har du kommet deg utav depresjonen nå? Går det bra med deg nå, og er dette lenge siden?

Jeg er virkelig åpen for at sønnen min skal være hos meg. Men samtidig ønsker jeg rettferdighet. Så jeg håper at ting vil løse seg, til det beste for oss alle.

Jeg føler ikke sinne idag. Det hjalp meg å få det ut her igår! Jeg sliter med å få ut aggresjonen min, har undertrykt negative følelser hele livet, så jeg må jobbe med meg selv, for å klare å få det ut, ikke stenge dt inne.

Godt å høre at dol hjalp deg også. Internett er en fin ting å ha :-)

Pssst! Her sniker jeg meg inn og roper litt igjen hehehe

Det handler ikke om rettferdighet. Det handler om hva som er bra for sønnen din.;-)'

hilsen masekråka

Gjest Jente31
Skrevet

Pssst! Her sniker jeg meg inn og roper litt igjen hehehe

Det handler ikke om rettferdighet. Det handler om hva som er bra for sønnen din.;-)'

hilsen masekråka

hehe... nå måtte jeg le litt for meg selv. SÅ BRA at du passer på meg, kjære Rrose. Hva skulle jeg gjort uten deg...

Jeg mener det seriøst. Jeg er glad for at jeg har deg. Jeg trenger en som kan lede meg innpå rett spor, når jeg sporer av. Det skjer ubevisst noen ganger. Så tuuuusen takk, snille deg.

Skrevet

hehe... nå måtte jeg le litt for meg selv. SÅ BRA at du passer på meg, kjære Rrose. Hva skulle jeg gjort uten deg...

Jeg mener det seriøst. Jeg er glad for at jeg har deg. Jeg trenger en som kan lede meg innpå rett spor, når jeg sporer av. Det skjer ubevisst noen ganger. Så tuuuusen takk, snille deg.

*smiler tilbake* Godt å høre! jeg blir jo litt redd for å bli innvaderende ivrig. Det er ikke meningen.

Vi er jo så sosialdemokratiske i dette landet. Noen ganger skal man bare være litt diktator...når det trengs da:-)

Nå må jeg ut i hagen og henge opp tøy og rake og få frisk luft. Det står på listen min at jeg skal det så da må jeg gjøre det:-) Ellers blir jeg sikkert sittende her og skarvle.

*vinker til deg* Og ønsker deg en riktig god helgetur. Håper du blir lettere sommerbrisen, kanskje også litt full, men at du slipper å krabbe i seng:-)

Klem fra

Gjest Jente31
Skrevet

*smiler tilbake* Godt å høre! jeg blir jo litt redd for å bli innvaderende ivrig. Det er ikke meningen.

Vi er jo så sosialdemokratiske i dette landet. Noen ganger skal man bare være litt diktator...når det trengs da:-)

Nå må jeg ut i hagen og henge opp tøy og rake og få frisk luft. Det står på listen min at jeg skal det så da må jeg gjøre det:-) Ellers blir jeg sikkert sittende her og skarvle.

*vinker til deg* Og ønsker deg en riktig god helgetur. Håper du blir lettere sommerbrisen, kanskje også litt full, men at du slipper å krabbe i seng:-)

Klem fra

*smiler og vinker tilbake til deg, Rrose*

Skal tenke på deg, når jeg sitter på båten og nipper til en havbris, hvis du tenker på meg dagen etter :-)))

Du skulle blitt med. Det tror jeg hadde vært hyggelig.

Klem fra meg

Skrevet

*smiler og vinker tilbake til deg, Rrose*

Skal tenke på deg, når jeg sitter på båten og nipper til en havbris, hvis du tenker på meg dagen etter :-)))

Du skulle blitt med. Det tror jeg hadde vært hyggelig.

Klem fra meg

Ler...ja nå begynte det å regne så da gikk alle planer i vasken...livet er fullt av feil!

Ja det hadde sikkert vært hyggelig å blitt med. Det kan jo hende at vi kan finne på noe engang? Vi får se. Du har jo en datter som er akkurat like gammel som min sønn. Begge med bein i nesa så det kan jo bli interessant....hehe...nå skriver jeg sånn litt til meg selv igjen.

Nei...nå Må jeg fokusere! Vi snakkes!

Gjest kvinne 46
Skrevet

Uff, det høres ut som du har slitt nok du også, ja. 8 år med depresjon pga slitasje... Tungt. Har du kommet deg utav depresjonen nå? Går det bra med deg nå, og er dette lenge siden?

Jeg er virkelig åpen for at sønnen min skal være hos meg. Men samtidig ønsker jeg rettferdighet. Så jeg håper at ting vil løse seg, til det beste for oss alle.

Jeg føler ikke sinne idag. Det hjalp meg å få det ut her igår! Jeg sliter med å få ut aggresjonen min, har undertrykt negative følelser hele livet, så jeg må jobbe med meg selv, for å klare å få det ut, ikke stenge dt inne.

Godt å høre at dol hjalp deg også. Internett er en fin ting å ha :-)

Fint du føler deg bedre i dag. :-)

Har slite med sosial angst og dårleg sjølvtillit heile livet. Fekk ein moden behandlar for 7år sidan, som jobba hardt ilag med meg. Mange tøffe stunder, men det ga resultat. Har ikkje hatt depresjon dei siste tre åra.

Seier dette for å oppmuntre deg. :-)

Gjest Jente31
Skrevet

Fint du føler deg bedre i dag. :-)

Har slite med sosial angst og dårleg sjølvtillit heile livet. Fekk ein moden behandlar for 7år sidan, som jobba hardt ilag med meg. Mange tøffe stunder, men det ga resultat. Har ikkje hatt depresjon dei siste tre åra.

Seier dette for å oppmuntre deg. :-)

Synes du har vært kjempeflink! Du fortjener å ha det godt nå. Jeg ser fremover, selv. Men tør ikke ha for store forventninger. Jeg skal ialllefall jobbe hardt for det, over tid. Bare tiden vil vise, men nhd har gitt meg et stort og berettighet håp, og jeg har tillit til han:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...